103啲客喺對面
本帖最後由 shakugan2005 於 2026-6-27 07:00 編輯
s3n370 發表於 2026-6-26 23:26
以前鐵轉巴就算俾兩程錢,紅隧口都人山人海。
車費明顯唔會係多數客嘅考慮 ...
係要搞返掂啲轉乘優惠改做剩係收較貴一程以方便cut線重組,如果只係聯營問題咁$3.5轉乘又比到?更何況九龍/港島啲區內線都冇咩邊度有肉食,拎黎插旗多,邊有客搶,去搶客應該去口岸或機場
andreweb 發表於 2026-6-26 17:36
仲有103,109,113,117少人等,115,182無法想像。
115、182好應該放返入去104個位
而家無咗301,104又咁疏,站位已經唔逼
特工係咪剛剛換屆,無意識到自己做野唔似特工? shakugan2005 發表於 2026-6-27 06:54
係要搞返掂啲轉乘優惠改做剩係收較貴一程以方便cut線重組,如果只係聯營問題咁$3.5轉乘又比到?更何況九龍 ...
其實唔少線都係單頭
點重組?
紅隧問題係做唔到過海巴同非過海巴互轉
做到既話單頭區就可以拎走過海車比架紅隧止步車算
Lost 發表於 2026-6-27 08:15
115、182好應該放返入去104個位
而家無咗301,104又咁疏,站位已經唔逼
根本要,但唔做,考慮時段問題搶客?
頁:
1
[2]