FBI2 發表於 2026-6-26 19:28
下年rip應該見85雙分
87K竟然仲有得加
87K應該只是平日晚上2300-0000 由15分一班加到12分一班。
ENS529 發表於 2026-6-26 20:37
巴士點都唔會夠小巴車海爭,無謂強求啦...
小巴車海都有排等,88X 798經常執到好多客
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 20:23
其實285可以改做上課日瀝源止步…
20一下減到落30應該都真係蝕咗好耐先咁做,始終大家都上晒火車站搭小巴 ...
放棄沙市直接過河做沙田圍仲好
Jim 發表於 2026-6-26 19:52
睇埋隔離85時間表,到時兩條線大部分時間一齊開
星期六
九巴式嘅「聯合班次」
你同我識條鐵咩
又或者九巴就係想兩條線痴住開
咁就可以營造出285無人搭呢個結論㗎嘛
又小巴又有其他巴士線爭食,其實285改做繁時服務、285A改全日做火炭接駁好過啦,去最近鐵路站接駁點都有好大市場
tommy14D 發表於 2026-6-26 21:34
放棄沙市直接過河做沙田圍仲好
想玩288B全日取代285?
87K 擺q明就係上次減過龍加番
本身客長期都係咁多, 內運再加大學客, 再加燈陣
條線咪啫係沙田版既31M
九巴心諗, 一條短短地既循環收你5蚊, 好過跑一大段吐公同你做274 274P, 又唔夠26打
不過, 其實有心玩下係值得試下食一水北上轉車客, 將274 變馬記版既279X
當然啦, 走線就應該係不入白石角既, 位位15蚊
淨做聯和墟皇府山同天平, 上水站之後直奔錦駿苑, 咁就有料到喇
單程一粒鐘都唔洗袋15蚊, 大把線都做唔到
Jim 發表於 2026-6-26 19:52
睇埋隔離85時間表,到時兩條線大部分時間一齊開
星期六
我覺得擺明玩嘢,加上85/285都係全P牌蛋車,似乎已經(半)放棄河西
馬鞍山要北上深圳不要陪他們搭屯馬線去大圍轉東鐵去
唯有搭87K去大學站轉車仲實際過咁樣搭
jocosben 發表於 2026-6-26 22:25
又小巴又有其他巴士線爭食,其實285改做繁時服務、285A改全日做火炭接駁好過啦,去最近鐵路站接駁點都有好 ...
認同啦, 做285A 一兩部車處理得哂既野, 走去搵條285 全日, 仲要開到青衣43M咁, 唔知為咩
285A 一程循環先3個字都唔使, 擺兩部當71B咁做, 全日10分一班, 勞改d就無限循環, 淨係到站換司機