找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 九巴87K、285修訂班次

  [複製鏈接]
drbean7218 發表於 2026-6-26 21:28 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
FBI2 發表於 2026-6-26 19:28
下年rip應該見85雙分

87K竟然仲有得加

87K應該只是平日晚上2300-0000 由15分一班加到12分一班。

                                    Advertisement

tommy14D 發表於 2026-6-26 21:33 來自手機 | 顯示全部樓層
ENS529 發表於 2026-6-26 20:37
巴士點都唔會夠小巴車海爭,無謂強求啦...

小巴車海都有排等,88X 798經常執到好多客
tommy14D 發表於 2026-6-26 21:34 來自手機 | 顯示全部樓層
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 20:23
其實285可以改做上課日瀝源止步…

20一下減到落30應該都真係蝕咗好耐先咁做,始終大家都上晒火車站搭小巴 ...

放棄沙市直接過河做沙田圍仲好
JX9097 發表於 2026-6-26 22:11 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Jim 發表於 2026-6-26 19:52
睇埋隔離85時間表,到時兩條線大部分時間一齊開

星期六       

九巴式嘅「聯合班次」
你同我識條鐵咩

又或者九巴就係想兩條線痴住開
咁就可以營造出285無人搭呢個結論㗎嘛
如要討論,請先人身攻擊一次😇
jocosben 發表於 2026-6-26 22:25 來自手機 | 顯示全部樓層

又小巴又有其他巴士線爭食,其實285改做繁時服務、285A改全日做火炭接駁好過啦,去最近鐵路站接駁點都有好大市場
ENS529 發表於 2026-6-26 22:35 來自手機 | 顯示全部樓層
tommy14D 發表於 2026-6-26 21:34
放棄沙市直接過河做沙田圍仲好

想玩288B全日取代285?
GZ4031 發表於 2026-6-26 23:19 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

87K 擺q明就係上次減過龍加番
本身客長期都係咁多, 內運再加大學客, 再加燈陣
條線咪啫係沙田版既31M

九巴心諗, 一條短短地既循環收你5蚊, 好過跑一大段吐公同你做274 274P, 又唔夠26打
不過, 其實有心玩下係值得試下食一水北上轉車客, 將274 變馬記版既279X

當然啦, 走線就應該係不入白石角既, 位位15蚊
淨做聯和墟皇府山同天平, 上水站之後直奔錦駿苑, 咁就有料到喇
單程一粒鐘都唔洗袋15蚊, 大把線都做唔到
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 23:21 | 顯示全部樓層
Jim 發表於 2026-6-26 19:52
睇埋隔離85時間表,到時兩條線大部分時間一齊開

星期六       

我覺得擺明玩嘢,加上85/285都係全P牌蛋車,似乎已經(半)放棄河西
KG1428 發表於 2026-6-26 23:21 來自手機 | 顯示全部樓層
馬鞍山要北上深圳不要陪他們搭屯馬線去大圍轉東鐵去
唯有搭87K去大學站轉車仲實際過咁樣搭
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
GZ4031 發表於 2026-6-26 23:22 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

jocosben 發表於 2026-6-26 22:25
又小巴又有其他巴士線爭食,其實285改做繁時服務、285A改全日做火炭接駁好過啦,去最近鐵路站接駁點都有好 ...

認同啦, 做285A 一兩部車處理得哂既野, 走去搵條285 全日, 仲要開到青衣43M咁, 唔知為咩

285A 一程循環先3個字都唔使, 擺兩部當71B咁做, 全日10分一班, 勞改d就無限循環, 淨係到站換司機
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表