[路線消息]
九巴600加站及延長服務時間
火..
[複製鏈接]
|
出城 619X 唔停秀茂坪硬食 601
最大問題係 601 唔入中環
去中環基本上送哂比 619X 600
|
|
|
.
|
|
|
|
|
600 都係時候要準備諗吓點樣簡化港島方向嘅港島走線
又 3C 會又琳寶徑認真唔開胃
|
|
|
|
|
|
|
|
食埋213X觀繞特落肚或者有機會 
|
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
ENS529 發表於 2026-6-22 13:52
其實除咗過十年前嘅88同214,
以及有功課抄嘅和菁嗰組路線之外,
重有邊條招標新區對外線係似樣? ...
十四鄉本質都似樣
但最反智係唔執輸走去追九巴條287,鬥到一齊虧 |
|
|
|
|
|
|
|
Ak5213 發表於 2026-6-22 13:30
加完時終於可以試下遊車河安達臣600先過海再轉900入白石角
白石角仲可以再轉73D入大埔 |
|
|
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
|
|
|
|
|
本帖最後由 10598C 於 2026-6-22 18:21 編輯
石礦場終於有全日向東行落藍田站嘅巴士
其實 600 都應該執執走線,好跟唔跟走去跟 601,唔跟 619
港島方向改出內吿士打道,九龍方向林士街開出兜域多利皇后街入電車路,已經差好遠
仲有來回程兜安泰總站… |
|
|
|
|
|
|
|
跟619行咪做唔到維園客但最好天后跟673行最好.(不過怡和街有配額限度下加上又要計劃俾961,948,936全日入去呢個位置下它可以點樣可分配俾埋600行該處)
|
|
|
|
|
|
|
|
減咗嘅人同車唔會一直企喺度等運到㗎
|
|
|
以上回應,是否可行?是否合適?
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|