[路線計劃/RPP]
2026至2027 沙田 RPP 結果
火...
[複製鏈接]
|
當巴士仔架由紅土,沙田去消閒區既6C,81C,81都越來越無心做甚至有需求的西北區的60X,61X,263都減班下,成績極差的樂富85系,75X,275X仲點會有心做好呢份工.(成個85系唔取消都偷笑) |
|
|
|
|
|
|
|
根本以前巴士仔架85,85A,85B,85C,85X,75X人多都係因爲沙田,大埔/上水去舊機場都會坐呢幾架車返工加上土瓜灣也有不少工廠區,學校區下咪有大量乘客支持,但隨著馬鐵通到去何文田,紅磡,尖東下加上該區貨倉物流越來越少下...等多項因素下呢堆線的人座率開始整整下非常低.
|
|
|
|
|
|
|
|
tszhinchan3 發表於 2026-6-27 13:07
到時馬友又嘈要兜石門
反而諗有冇空間上慈雲山
唔好成日見條線唔掂就拉上山
條條都話拉上慈雲山留線做乜
|
|
|
|
|
|
|
|
noname617 發表於 2026-6-27 09:32
沙中直上就來回跟280x囉?但肯定唔洗塞大會堂?結果俾堆假日車手累死!
我寧願大圍上啦!反正當初討論, ...
86本身都做開河西
冇理由改青沙唔行河西
除非你河東夠客到可以加資源另外開條線俾你
今時今日真係難,你諗吓286A拉唔拉到上黃泥頭好過 |
|
|
|
|
|
|
|
根本巴士仔大埔架75X係叫做做黃大仙廟轉車站,四美街,聯合道,樂富執85C,84M,82XP,74X重組後部分取消後的車站去大隧轉車站餅碎先致叫開得密少,否則以今日情況應係85,74A(觀碼年代)的級別.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|