咁將南、藍田、樂富、康翠客送尾班N29應該大部分會全程的士見
|
|
|
|
|
|
|
|
violet 發表於 2026-6-28 00:17
咁將南、藍田、樂富、康翠客送尾班N29應該大部分會全程的士見
NA29收幾錢?接近N29 2.5倍喎
唔見D客有咩所謂 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 KE7066 於 2026-6-28 01:26 編輯
講到樂富啲人唔識天馬苑行返落去咁
NA29 做埋港珠澳又唔諗
甚至補多一點
依家油價升完飛機都減班
依家兩點個時間段落嘅機係仲少過早幾年討論嘅時候
基本上得返 CX501 Daily 而且例早
根本大多數情況 NA29 1:35 已經守到尾門唔會有好多人死等一班 2:15 先到機場嘅車
|
|
|
|
|
|
|
|
如果三更半夜都咁多樂富人肯行,咁N29咁多年嚟兜入樂富為乜?
(唔好話特登趕客,2015年之前冇NA線呢回事)
|
|
|
|
|
|
|
|
HY1012 發表於 2026-6-28 00:21
NA29收幾錢?接近N29 2.5倍喎
唔見D客有咩所謂
一條通宵路線收費同日間嘅E22A打和🫢 |
|
|
|
|
|
|
|
當年一條 N29 要盡包 E22 E22A 範圍
入樂富總站咪當一個相對安全嘅地方做哂樂富橫頭磡富強苑同廣播道 , 唔洗摸黑行出龍翔道
|
|
|
|
|
|
|
|
樂仔〞 發表於 2026-6-28 11:54
當年一條 N29 要盡包 E22 E22A 範圍
入樂富總站咪當一個相對安全嘅地方做哂樂富橫頭磡富強苑同廣播道 , ...
揾N26順路啲麻 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|