感謝提供笑料,唔講差啲以為你係年份網網主
|
|
|
|
|
UF8201 發表於 2019-8-30 21:41
也原來你果篇有170有968, 欽敬欽敬
我眼殘,我錯,sor!!!! |
|
|
|
|
s20131417 發表於 2019-9-2 20:15
致1005 admin:
樓主今次po出嚟嘅嘢已經證實係流料 (包括但不限於E6X16-18、V6B104掛牌線)
煩請留意小弟喺 ...
流料?你講吓堅料係掛咩線)笑
2007未更新喎.... |
|
|
|
|
集中貼,不另行開po。
其實以下車務調動已於31/8生效—
屯門廠
- 57M-01: AVBWU295 > ATENU15
- 57M-02: AVBWU305 > ATENU24
- 57M-04: AVBWU306 > ATENU35
- 57M-05: AVBWU322 > ATENU179
- 57M-06: AVBWU373 > ATENU188
- 57M-S02: ATENU188 > AVBWU305
- 57M-S04: ATENU179 > AVBWU306
- 58X-S07: ATENU208 > V6B24
- 68E-01: ATENU35 > AVBWU297
- 68E-02: 3ASV367 > AVBWU295
- 68E-03: 3ASV369 > AVBWU322
- 68E-04: 3ASV342 > AVBWU330
- 68E-S01: 3ASV489 > AVBWU373
- 69M-S07: AVBWU294 > ATENU226
- 69M-S08: AVBWU330 > ATENU244
- 69M-S09: AVBWU297 > ATENU149
- 69X-S01: ATENU779 > ATENU789
- 69X-S08: ATENU789 > ATENU779
- 258D-S01: ATENU21 > ATENU1433
- 259E-S01: ATENU4 > ATENU21
- 260X-09: V6B24 > E6X18
- 269B-S03: ATENU197 > ATENU208
- 968-02: ATENU126 > E6X16
- 968-03: 3ATENU156 > E6X17
- 968-S15: ATENU149 > ATENU126
- 968-S17: ATENU1433 > ATENU145
- 968-S32: ATENU145 > 3ATENU156
沙田廠
- 83K-S02: ATE123 > AVBWU127
- 85A-04: ATE65 > AVBWU53
- 85A-05: AVBWU53 > ATE65
- 85X-01: 3ASV409 > AVBWU616
- 89D-02: AVBWU716 > 3ATENU35
- 89D-04: 3ATENU35 > AVBWU716
- 89D-07: AVBWU636 > 3ATENU28
- 89D-S04: 3ATENU169 > 3ASV286
- 89D-S08: AVBWU467 > 3ATENU175
- 89D-S09: 3ASV286 > 3ATENU169
- 89D-S20: 3ATENU28 > AVBWU636
- 89D-S21: 3ATENU175 > AVBWU467
- 170-02: AVBWU616 > V6B86
- 170-05: AVBWU127 > V6B104
簡單而言—
- 57M (部份)、69X、85A、89D互調掛牌車字軌;
- 68E線換入原57M、69M線AVBWU,換走原有3ASV、ATENU掛牌,並全線採用AVBWU;
- 69M線全線轉用ATENU (睇嚟某網友願望成真了…);
- 170線加入V6B掛牌以替代一輛低載版及一輛高載版AVBWU;原掛牌車分別由83K及85X線接收,取代兩線原有之ATE (83K) 及 3ASV (85X) 掛牌。
- 260X、968線加入E6X掛牌以增加兩線12.8米用車;當中V6B24加入58X線以取代轉掛269B之ATENU208、ATENU149、1433則分別加入69M、258D線。
- ATENU4、AVBWU294於其後改掛其他路線,詳情可見此帖 (發文時相關改動仍未生效)
感謝閱讀。
|
|
人家盲目追首航,小弟靜待小確幸的到來~
|
|
|
現有變動日期作證 (見#14),資料充足
故係唔係流料,要先睇字軌表變動,而唔係單純睇background
ps 可否介紹幾個字軌資訊網? (除用以發消息嘅參考source,即係2007之外)
|
|
人家盲目追首航,小弟靜待小確幸的到來~
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|