似乎順利架26收足$7.8去彩虹下都食唔客,但講到尾隔離只收$5.4架27真係梗凈暫時唔駛減.(不過巴士仔架27有大堆順利,彩虹雲區內氹氹轉客先無事,因爲同門兄弟架23,23M,29M,26M仲衰過27)
|
|
|
|
|
|
|
|
想當年(2000-2003年)尖東區堆返新界各區,東中九龍線繁時架架開幾分班唔係坐滿就係爆廠但現在淪落到開2位數一班都唔係太爆下真慘了,相信現時應該係得架260X仲係無乜點傷既.(不過現時尖嘴區鐵路向左走向右走向上走太方便兼堆OFFICE少咗人坐巴士都係致命傷)
|
|
|
|
|
|
|
|
26X? 
|
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
平日下繁有兩班26X返四順㗎嘛
計埋落去26條數咪仲叫做有個位數班次囉
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
其實26自2018開始往順天已經冇哂個位數,依家1800-2012 開到成12分鐘一班,加埋2班26X都疏過10分鐘一班,仲衰過三點幾嘅班次
|
|
|
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
|
|
|
|
|
以前巴士仔架26,98D係2000年仲係用三門巴士掛牌年代真係同隔離架81C,87D,269B,268B,260X,215X,5仔,5C繁時鬥車海返歸,不過整整下現時應該得架260X仲係開個位數一班返去市廣場.(不過也証明尖嘴區鐵路大勁兼少咗堆辦公室下咪不斷縮班的威力) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|