你連咩叫「輕鐵專區」都唔識,當年紅巴係被迫交出所有輕鐵專區內所有區內短途線經營權。
所有專營巴士在新界西北輕鐵專區內巴士線都要取消,轉交鐵巴經營。
專營巴士不能開辦區內服務的限制,在2006年10月31日才正式屆滿。
|
|
|
|
|
|
|
|
這當然是小巴最吸引地方,上滿客就好似搭的士咁快。
但小巴中途站唔知等幾耐先上到車,所以巴士不能取消,變相只係執餅碎,維持有限服務。
|
|
|
|
|
|
|
|
九龍60小巴,本身運輸署叫九巴做九巴唔做,點知山上居民經常穿梭往來
不過有東九龍線就玩完 |
|
|
|
|
|
|
|
東九山上線一直冇長途線插旗、食少好多2蚊同潛在逆向客,淨係識叫人落山轉車
近年先有88 88X ,慈雲山長期被忽略 |
|
|
|
|
|
|
|
咁有小巴就係咁煩
但唔走去硬碰硬好似116班次都唔失禮
差係3B 15A呢類
反而問返樓主點解有條招標線唔見左就真
真係咁好做就唔會線都開唔成
但同時間又開埋d 276D產物
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
樓主講到「荃西因為地鐵 (西鐵)真係多咗需求」,我自己就咁睇嘅:
以前西鐵站落成之後好一段時間,嗰個位附近其實冇乜嘢係吸引到人特登行入去。
但係自從運輸大樓重建成為如心二期同埋全城匯,海之戀又落成,令到多咗住宅同埋行街食飯客源。
當時海之戀商場仲要有全港第二間DONKI,亦吸引唔少外區客特意過嚟行街 (依家當然冇咁多)。
最關鍵嘅轉捩點,係如心至西鐵站一段嘅行人天橋通咗,將西鐵站正式納入有蓋行人天橋網絡,大大提升行去西鐵站嘅吸引力。
而樓主提到嘅930X、33系列都係啲比較直接嘅路線,當然會吸到客啦。
講返正題,個人認爲東北荃葵特快去油尖旺嘅客源係長期被紅巴忽略 (雖然區域性重組嘅時候都有出現類似建議,但因種種原因未獲落實。放眼十幾年後嘅依家,都淨係得條唔上唔落嘅35X,就嚟斬回程嘅36X,同埋日間唔知幾時有車又少客嘅紅小) |
|
|
|
|
|
|
|
我自己好深感受就係新界東嘅區間特快巴士服務,因為我以前家住大埔,親戚有啲住沙田(第一城、新翠、錦泰苑),有啲住粉嶺(聯和墟),每逄幾個月都會約飲茶或者互相探望。
我阿媽好鍾意送禮,有時上佢哋屋企嗰陣,會帶一袋二袋俾親戚,呢個時候穿梭新界東巴士服務就好有吸引力,即使30分鐘一班都好多人願意等。
如果大家假日下午有搭過W3,喺沙田站返上水,係有條人龍打蛇餅,一站上可以幾十人,足以證明新界東嘅區間特快係有需求。 |
|
|
|
|
|
|
|
藍田山而家有88X 秀茂坪就有88
大老山自己轉啦
如果有咁大需求 早就開咗啦
|
|
|
|
|
|
|
|
其實新東特快就顯示左個問題
一條線做唔晒咁多區兜多少少又唔得
拆細做又開唔到密車
最後都做唔到大家想要結果
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|