找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 究竟紅巴做漏咗幾多客?

 火.. [複製鏈接]
toyl 發表於 2026-6-24 09:24 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
你連咩叫「輕鐵專區」都唔識,當年紅巴係被迫交出所有輕鐵專區內所有區內短途線經營權。

所有專營巴士在新界西北輕鐵專區內巴士線都要取消,轉交鐵巴經營。

專營巴士不能開辦區內服務的限制,在2006年10月31日才正式屆滿。


                                    Advertisement

3bx 發表於 2026-6-24 09:28 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-24 09:23
咁你有沒有諗過寧願死等小巴都不願轉搭巴士,原因你都講左,小巴易滿無咁多上落 ...

這當然是小巴最吸引地方,上滿客就好似搭的士咁快。


但小巴中途站唔知等幾耐先上到車,所以巴士不能取消,變相只係執餅碎,維持有限服務。


tommy14D 發表於 2026-6-24 09:33 來自手機 | 顯示全部樓層
九龍60小巴,本身運輸署叫九巴做九巴唔做,點知山上居民經常穿梭往來
不過有東九龍線就玩完
EW9016 發表於 2026-6-24 09:34 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

東九山上線一直冇長途線插旗、食少好多2蚊同潛在逆向客,淨係識叫人落山轉車
近年先有88 88X ,慈雲山長期被忽略
kay 發表於 2026-6-24 09:47 | 顯示全部樓層
EW9016 發表於 2026-6-24 09:34
東九山上線一直冇長途線插旗、食少好多2蚊同潛在逆向客,淨係識叫人落山轉車
近年先有88 88X ,慈雲山長期 ...

咁有小巴就係咁煩


但唔走去硬碰硬好似116班次都唔失禮

差係3B 15A呢類

反而問返樓主點解有條招標線唔見左就真

真係咁好做就唔會線都開唔成
但同時間又開埋d 276D產物
非誠無品老屈皆勿擾
TN1073 發表於 2026-6-24 10:09 | 顯示全部樓層
樓主講到「荃西因為地鐵 (西鐵)真係多咗需求」,我自己就咁睇嘅:

以前西鐵站落成之後好一段時間,嗰個位附近其實冇乜嘢係吸引到人特登行入去。
但係自從運輸大樓重建成為如心二期同埋全城匯,海之戀又落成,令到多咗住宅同埋行街食飯客源。
當時海之戀商場仲要有全港第二間DONKI,亦吸引唔少外區客特意過嚟行街 (依家當然冇咁多)。
最關鍵嘅轉捩點,係如心至西鐵站一段嘅行人天橋通咗,將西鐵站正式納入有蓋行人天橋網絡,大大提升行去西鐵站嘅吸引力。
而樓主提到嘅930X、33系列都係啲比較直接嘅路線,當然會吸到客啦。

講返正題,個人認爲東北荃葵特快去油尖旺嘅客源係長期被紅巴忽略 (雖然區域性重組嘅時候都有出現類似建議,但因種種原因未獲落實。放眼十幾年後嘅依家,都淨係得條唔上唔落嘅35X,就嚟斬回程嘅36X,同埋日間唔知幾時有車又少客嘅紅小)
山陽岡山 發表於 2026-6-24 10:34 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

藍田/秀茂坪去大埔有冇得做?
louis19910701 發表於 2026-6-24 10:49 | 顯示全部樓層
我自己好深感受就係新界東嘅區間特快巴士服務,因為我以前家住大埔,親戚有啲住沙田(第一城、新翠、錦泰苑),有啲住粉嶺(聯和墟),每逄幾個月都會約飲茶或者互相探望。
我阿媽好鍾意送禮,有時上佢哋屋企嗰陣,會帶一袋二袋俾親戚,呢個時候穿梭新界東巴士服務就好有吸引力,即使30分鐘一班都好多人願意等。
如果大家假日下午有搭過W3,喺沙田站返上水,係有條人龍打蛇餅,一站上可以幾十人,足以證明新界東嘅區間特快係有需求。
KS9658-C98A 發表於 2026-6-24 10:51 | 顯示全部樓層
山陽岡山 發表於 2026-6-24 10:34
藍田/秀茂坪去大埔有冇得做?

藍田山而家有88X 秀茂坪就有88
大老山自己轉啦
如果有咁大需求 早就開咗啦
kay 發表於 2026-6-24 11:10 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

louis19910701 發表於 2026-6-24 10:49
我自己好深感受就係新界東嘅區間特快巴士服務,因為我以前家住大埔,親戚有啲住沙田(第一城、新翠、錦泰苑) ...

其實新東特快就顯示左個問題


一條線做唔晒咁多區兜多少少又唔得

拆細做又開唔到密車

最後都做唔到大家想要結果
非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-24 21:51

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表