姐係紅色為左出月票就可以犧牲短途客利益
城巴之前短途加多少少就係問題?
補充:你咁鐘意競爭,你支唔支持54區線全日加停屯門市中心?(如果所有線都係屯門市中心有分段減一蚊)
|
|
|
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
|
|
|
|
|
咁我搭唔夠八百蚊,買唔到月票,仲要食大加幅,邊個幫我? |
|
|
|
|
|
|
|
姐係坐開短途線常客唔係常客,要坐夠800蚊先係?
咁公義可以嗎?
|
|
|
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
|
|
|
|
|
本帖最後由 932gz6061 於 2024-3-26 17:08 編輯
98: 2.2公里 3.2
273: 2公里 4
71B: 1.15 公里 2.3
722 1.6公里 3.2
嗯,273真好。
|
|
|
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
|
|
|
|
|
好心admin停佢板,每次佢出現都係騎劫人哋個post,講啲嘢又係同主題根本就毫無關係
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|