依家呢個係區佬傾出黎
當年285建議=285A
81K要兜桂地街
但81K個邊唔肯兜
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
kay 發表於 2026-6-27 10:07
依家呢個係區佬傾出黎
而家睇個款,285下年都RIP,一係成條斬,一係斬剩上繁,關鍵係換唔換到285A全日。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
WN4156 發表於 2026-6-27 11:35
上繁開緊7-8分班都頂閘,應該唔會成條斬
但用三條線雙分食咗佢,可以試吓換其他服務,例如82K重返火炭/拉條48X入火炭,始終火炭路沿途會繼續有新樓(穗輝、星凱堤岸隔離)。 |
|
|
|
|
|
|
|
之前講話禾輋無位擺,拉48X 去星凱堤岸,九巴打死都唔制
睇佢都係諗住火炭無得做
285 消失之日,如果能夠換到 285A 留返一架車係度全日勞改都已經萬幸
|
|
|
|
|
|
|
|
asv2 發表於 2026-6-28 17:24
之前講話禾輋無位擺,拉48X 去星凱堤岸,九巴打死都唔制
睇佢都係諗住火炭無得做
好似281咁咪得, 減到一架車一個司機係咁轉 |
|
|
|
|
|
|
|
ENS529 發表於 2026-6-26 22:35
想玩288B全日取代285?
過河反而冇乜競爭,88X 798都有人落,坐81K要行出去,雖則81K可以入埋一份 |
|
|
|
|
|
|
|
最怕九巴覺得駿洋邨搭60K搭得咁開心,連果一架車都唔值
|
|
|
|
|
|
|
|
asv2 發表於 2026-6-28 17:24
之前講話禾輋無位擺,拉48X 去星凱堤岸,九巴打死都唔制
睇佢都係諗住火炭無得做
禾輋其實唔算係無位擺車,
而係開出嚟上客時麻煩啫...
根本改個上客站喺對面已經解決,
只係牽涉到嗰啲個別持份者而未搞到... |
|
|
|
|
|
|
|
九巴打死唔拉48X係因為火炭佢唔想用沙田價做
(睇下48P收緊咩價位😏)
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|