找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 九巴87K、285修訂班次

  [複製鏈接]
kay 發表於 2026-6-27 10:07 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
GZ4031 發表於 2026-6-26 23:22
認同啦, 做285A 一兩部車處理得哂既野, 走去搵條285 全日, 仲要開到青衣43M咁, 唔知為咩

285A 一程循環 ...

依家呢個係區佬傾出黎


當年285建議=285A
81K要兜桂地街

但81K個邊唔肯兜
非誠無品老屈皆勿擾

                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-27 10:33 來自手機 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-27 10:07
依家呢個係區佬傾出黎



而家睇個款,285下年都RIP,一係成條斬,一係斬剩上繁,關鍵係換唔換到285A全日。
成世人只懂玩巴士
 樓主| WN4156 發表於 2026-6-27 11:35 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-27 10:33
而家睇個款,285下年都RIP,一係成條斬,一係斬剩上繁,關鍵係換唔換到285A全日。 ...

上繁開緊7-8分班都頂閘,應該唔會成條斬
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
巴士的膠 發表於 2026-6-28 15:01 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

WN4156 發表於 2026-6-27 11:35
上繁開緊7-8分班都頂閘,應該唔會成條斬

但用三條線雙分食咗佢,可以試吓換其他服務,例如82K重返火炭/拉條48X入火炭,始終火炭路沿途會繼續有新樓(穗輝、星凱堤岸隔離)。
asv2 發表於 2026-6-28 17:24 | 顯示全部樓層
巴士的膠 發表於 2026-6-28 15:01
但用三條線雙分食咗佢,可以試吓換其他服務,例如82K重返火炭/拉條48X入火炭,始終火炭路沿途會繼續有新 ...

之前講話禾輋無位擺,拉48X 去星凱堤岸,九巴打死都唔制
睇佢都係諗住火炭無得做

285 消失之日,如果能夠換到 285A 留返一架車係度全日勞改都已經萬幸

tommy14D 發表於 2026-6-28 17:34 來自手機 | 顯示全部樓層
asv2 發表於 2026-6-28 17:24
之前講話禾輋無位擺,拉48X 去星凱堤岸,九巴打死都唔制
睇佢都係諗住火炭無得做



好似281咁咪得, 減到一架車一個司機係咁轉
tommy14D 發表於 2026-6-28 17:37 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

ENS529 發表於 2026-6-26 22:35
想玩288B全日取代285?

過河反而冇乜競爭,88X 798都有人落,坐81K要行出去,雖則81K可以入埋一份
asv2 發表於 2026-6-28 17:49 | 顯示全部樓層
tommy14D 發表於 2026-6-28 17:34
好似281咁咪得, 減到一架車一個司機係咁轉

最怕九巴覺得駿洋邨搭60K搭得咁開心,連果一架車都唔值
ENS529 發表於 2026-6-28 18:07 來自手機 | 顯示全部樓層
asv2 發表於 2026-6-28 17:24
之前講話禾輋無位擺,拉48X 去星凱堤岸,九巴打死都唔制
睇佢都係諗住火炭無得做


禾輋其實唔算係無位擺車,
而係開出嚟上客時麻煩啫...

根本改個上客站喺對面已經解決,
只係牽涉到嗰啲個別持份者而未搞到...
JX9097 發表於 2026-6-28 18:49 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

asv2 發表於 2026-6-28 17:24
之前講話禾輋無位擺,拉48X 去星凱堤岸,九巴打死都唔制
睇佢都係諗住火炭無得做

九巴打死唔拉48X係因為火炭佢唔想用沙田價做
(睇下48P收緊咩價位😏)
如要討論,請先人身攻擊一次😇
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 18:53

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表