找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
williamau 發表於 2026-6-13 22:03 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
RH7539 發表於 2026-6-13 21:53
個個都想要終極大獎,但係奬品就得一份

最理想解決方法:拖!

我諗九巴二揀一既話應該會揀葵翠線..

                                    Advertisement

巴士的膠 發表於 2026-6-13 22:45 來自手機 | 顯示全部樓層
VK4642 發表於 2026-6-12 21:58
咁就飲蘋果汁同芒果汁



驚椰汁變壞,隔離放多支全日都飲到嘅蘋果汁都係好選擇,起碼飲唔到呢支都可以飲第二支頂肚,唔怕中署。
starsessions 發表於 2026-6-13 22:47 | 顯示全部樓層
GC431 發表於 2026-6-13 22:02
如果海庭一早揀好咗,就應該直接派彩。
總好過而家有D公司無能力做爭住做
椰汁公司可能心諗:唔好理,我搶 ...

關口呢家野
唔入直路都唔會公佈邊日係吉日
小小運桔仔邊有權提早派彩

至於椰汁西公司
比佢釣到龜仔西而點
冇西帶袋仔 又冇西汁出
唔慌唔西污糟邋遢
黒宮姉妹 山中姉妹 椿美衣奈 學生妹私影
RyanPun 發表於 2026-6-13 23:36 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

starsessions 發表於 2026-6-13 22:47
關口呢家野
唔入直路都唔會公佈邊日係吉日
小小運桔仔邊有權提早派彩

幾時派彩,都係睇呀爺頭會幾時公怖完工啫,反正大家都知早極、都唔可能快過呀爺。

三獎都係獎,家陣係睇下邊個守唔住、真係走去派個大獎比椰汁公司啫,
假如真係發生呢樣嘢嘅,不如買定幾箱花生,坐定定睇住呢班人 點樣執呢個自己製造出嚟嘅爛攤子。

最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
GC431 發表於 2026-6-13 23:38 | 顯示全部樓層
starsessions 發表於 2026-6-13 22:47
關口呢家野
唔入直路都唔會公佈邊日係吉日
小小運桔仔邊有權提早派彩

搶到隻金蛋就係英雄
反正表現幾差都好,有其他人幫拖
再唔係,深圳灣繼續出單層,送客俾城巴

GC431 發表於 2026-6-13 23:43 | 顯示全部樓層
RyanPun 發表於 2026-6-13 23:36
幾時派彩,都係睇呀爺頭會幾時公怖完工啫,反正大家都知早極、都唔可能快過呀爺。

三獎都係獎,家陣係睇 ...

咁又唔駛擔心,安全帶一役都無人需要問責
宏福苑一役亦都係冇曬下文
區區幾罐椰汁,政府仲可以消化
KU_7002 發表於 2026-6-14 00:20 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

YUU 發表於 2026-6-8 14:04
976就咪鬼拎出嚟啦
得嗰幾班同客流相反,又唔到口岸
證明到啲咩呢

長假/Weekend前大把人喺農行出面等跑狗
咪睇下976A入埋口岸但要漫遊青公,係咪有吸引力囉
MANN1579 發表於 2026-6-14 02:49 | 顯示全部樓層
1. 976/976A 只到 新田
    跑狗直達 落馬洲管制站/皇崗口岸
    現時過關嘅人點會上限時限刻仲要轉車嘅 976/976A

2. 976A 原有服務當然要經 青山公路
    新增服務都一定要?全部都要?
   




西記West 發表於 2026-6-14 03:55 來自手機 | 顯示全部樓層
MANN1579 發表於 2026-6-14 02:49
1. 976/976A 只到 新田
    跑狗直達 落馬洲管制站/皇崗口岸
    現時過關嘅人點會上限時限刻仲要轉車嘅 9 ...

只係拉入皇崗 無講會改路
kay 發表於 2026-6-14 08:51 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KU_7002 發表於 2026-6-14 00:20
長假/Weekend前大把人喺農行出面等跑狗
咪睇下976A入埋口岸但要漫遊青公,係咪有吸引力囉
...

從來都係時間就是金錢


特種兵睇得上巴士搭兩程比一程
都預左會慢

反而976A應該推任何路線
只要轉到佢就FREE唔係976A個程
咁就對整個香港島都公平
因為一轉車就要比兩程錢
有直車同無直車有一定差距

不過20分架976A
單邊每小時運力都唔過500
不如諗夠唔夠頂


非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 03:45

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表