九巴向運輸署申請加強96服務及開辦康城來往港島巴士線
火...
[複製鏈接]
|
poondriver 發表於 2023-1-28 12:23
康城又話要排隊拍卡落月台
坑口又話要等幾班車先上到車
冇人理咋,而家康城坑口大戰
將軍澳市中心, 行埋一邊啦 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 teddybus 於 2023-1-28 15:01 編輯
poondriver 發表於 2023-1-28 12:23
康城又話要排隊拍卡落月台
坑口又話要等幾班車先上到車
康城排隊拍卡就應該真嘅
由其是你睇咁奇特嘅閘機擺法
至於醫院區喎
咪俾人篤爆咗係嫌冇位坐先要等幾班車
不過啲黨員黨主席口口聲聲唔搭黨鐵
唔知又有幾出奇唧? |
|
|
|
|
|
|
|
無錯,平日非繁同星期日都係12分鐘去到調景嶺
夜晚9點幾10點左右有班次係14分鐘
星期六日間係8-10分鐘
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
Citcalag 發表於 2023-1-28 14:59
無錯,平日非繁同星期日都係12分鐘去到調景嶺
夜晚9點幾10點左右有班次係14分鐘
#316坑口代表話係二對一喎,邊個arm?
|
|
|
|
|
|
|
|
HR1377 發表於 2023-1-27 07:01
290E關793/797乜事?
如果290E加班條件係中途加站,康城未必唔肯
應該係寧願唔加班,等日後六幹通左變真正快車,才會有足夠客量 |
|
|
|
|
|
|
|
Citcalag 發表於 2023-1-28 14:59
無錯,平日非繁同星期日都係12分鐘去到調景嶺
夜晚9點幾10點左右有班次係14分鐘
錯啦,現時星期日都有8小時有10分鐘一班。
而現在早上康城站塞爆月台的情況,一早要加班 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 herman15hk 於 2023-1-28 18:36 編輯
COVID前0815-0830 將軍澳站車尾6-8卡的確係好多時上唔到即班車。撞正康城車的話最多等到第三班車先上到,康城車係多人落(小朋友返學),上到一半就關門,跟住果班寶琳車因為同前車4分headway會多人,等到第二班寶琳車先上到
反而部車去到調景嶺因為落一半人所以隨時有位坐。所以如果要開新繁時線,可以飛咗調景嶺
|
|
|
少甜啊唔該
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|