|
屯天線運輸署喺度一年推一年又話開返關又話搞呢搞路喺度唔開標,今年就走出嚟話屯門南站開需求改變,彈出彈入。 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 DIH 於 2026-6-24 16:04 編輯
73H都未開。B8做緊兩折客,而家先開埔沙特快已經遲,而且73H沙田段都去唔到好多住宅區(叫得H佢都係醫院線唔係一般購物通勤線),B8沿住大涌橋路掃晒。72A/73A/74A真係好心執一執。
想有一條做到廣源+第一城+富豪+河畔的繁時過海線(獅隧或青沙均可),182X/982X都上水泉澳唔上廣源,182太慢、88R服務範圍太細。
城河西/沙中與荔枝角之間無青沙直達線,被舊區拖住一直改唔到86。南昌站一帶已經發展,而搭鐵去沙田要兜大圈,夾埋內街應該會有雙向需求。
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
咁巴士小巴之間所謂爭議都幾十年不變
而且不局限九巴
不過學某d版友講
唔好將d複雜野簡單化
剩係當年20 22 608
小巴佬都發惡話無諮詢走去招20玩重疊
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
你認知個南區同我認知個南區差好多下
BTW 好似連 W3都認知唔同
|
|
|
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
|
|
|
|
|
究竟我幾時有複雜嘢簡單化件事
同埋唔好將我篇嘢簡化做巴士小巴
依家呢堆客有啲落返地鐡,有啲去咗城巴,唔係淨係得小巴
|
|
|
兩巴淨係識自己打自己 -.-;
|
|
|
|
|
|
我就想講九龍灣工廠區。由80年代建成開始, 九記就大致上放棄, 連旺角車都冇(以前24由旺角返嚟直接右轉啟業, 出旺角就勉強喺邊皮輔警總部有站, 改行啟德之後就冇埋, 只係到2019年係咁咦開一班特車去九龍灣), 去九龍城就惟有坐107。真空咗廿幾年後紅小入嚟插旗, 再十幾年之後就輪到新記793,近呢幾年九記先好似訓醒咗多幾班車。九記可能一廂情願諗住啲客會行出觀塘道幫襯返佢坐巴士,實際上啲客行到上德福已經身水身汗梗係即刻跳上地鐵涼冷氣啦(企業廣場拍卡仲可以慳$2), 仲淨返幾多人唔怕熱唔怕吸廢氣落觀塘道等巴士吖。以前喺九龍灣返咗幾年工, 放工時間上德福嗰兩條橋都好鬼多人, 中秋除夕等大時大節多人到好似行花市咁, 有時會行唔郁停咗喺度。成個區嘅交通就因為九記嘅不作為而攪成咁。 |
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
btw 近排都有開始留意,東北葵去西九嘅服務真係好麻麻
|
|
|
兩巴淨係識自己打自己 -.-;
|
|
|
|
|
不如先問你條題出咩方向
你舉261又舉73系
73B好地地被鄉紳拉慢又唔見你提
W3明明上水直出都變百和路
好明顯係偏頗喎
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
XF206 發表於 2026-6-24 18:02
我就想講九龍灣工廠區。由80年代建成開始, 九記就大致上放棄, 連旺角車都冇(以前24由旺角返嚟直接右轉啟業, ...
咁十幾年前又真係成班客放工行出德福搭巴士㗎
多人到九巴要擺督察分別喺A及B出口維持秩序...
之後就由74B帶頭,成堆九商特車才先後陸續開辦 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|