Advertisement
Ak5213 發表於 2026-6-22 13:30 加完時終於可以試下遊車河安達臣600先過海再轉900入白石角
舉報
kmb71k 發表於 2026-6-22 19:05 其實613回程都叫擦邊皮經秀茂坪 搭電梯落番去秀茂坪其實唔係好遠
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:43 秀記呢條應該東九屋邨最好待遇的,除了有座擁3條半日,全日過海車外也有四條全日去油麻地,太子既巴士和一條 ...
tommy14D 發表於 2026-6-22 12:30 恐怕過多十年之後就會沒落
tommy14D 發表於 2026-6-22 11:37 朝早其實唔使咁早開車,930X 11點先頭車
本版積分規則 發表回復 回帖後跳轉到最後一頁
站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網
GMT+8, 2026-6-23 02:57
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2026 Discuz! Team.