053h4 發表於 2021-5-3 22:40

tkglobe 發表於 2021-5-3 22:58

053h4 發表於 2021-5-3 22:40
我前面已經指出港島租金特別重。

咁即係點先?港島政府向新城收貴租,但港島票價又要收得平,咁應該點做 ...

阿0生,一樣還一樣,租金同票價兩樣野嚟,你將所有嘢撈埋來講根本上就冇得講,呢樣野係第一日接手嘅時候已經知,咁你梗係要接受先去做啦

不過係人都知同你講都係嘥氣,呢個話題都費事同你玩落去,留返俾第二個

053h4 發表於 2021-5-3 23:16

tkglobe 發表於 2021-5-4 01:05

053h4 發表於 2021-5-3 23:16
租金係政府向巴士公司收,一蚊都唔減。

票價又係政府審批,都收唔番成本。


回你最後一次,你到而家都未搞清楚,長者優惠並唔係政府提供,照顧弱勢社群/長者係公共事業機構應有責任,政府只係提供誘因去協助,唔好將佢掉轉

至於新城同九巴所謂租金不成比例,只係你個人認為既問題

收購價值唔係睇盤數睇咩,接手間公司又點會唔關點經營事,究竟你噏緊乜

新城點樣去止蝕,佢哋自然會諗,唔駛你係度提出咁多多餘又無謂既所謂建議

053h4 發表於 2021-5-4 04:56

ma212223 發表於 2021-5-4 06:03

053h4 發表於 2021-5-4 04:56
你又撈亂左接手人盤數同新城盤數。
對接手人來講,你買股票最多貶值到零,蝕唔會蝕到接手人,或者最多蝕埋 ...

專營權就係有賺有蝕

新城賺咗廿年錢先嚟買入
蝕返三五七年先啦

再唔係盡快交返出嚟都得 !



053h4 發表於 2021-5-4 06:08

tkglobe 發表於 2021-5-4 08:08

053h4 發表於 2021-5-4 04:56
你又撈亂左接手人盤數同新城盤數。
對接手人來講,你買股票最多貶值到零,蝕唔會蝕到接手人,或者最多蝕埋 ...

唔好話提醒,以為自己好叻,但係又成日俾人打面,你要堅持你嘅錯誤,我都費事同你講,可以話你知一樣野,就係如果政府唔再提供租金減免,亦唔代表巴士公司會取消長者優惠

053h4 發表於 2021-5-4 10:29

nwfb1601 發表於 2021-5-4 10:34

053h4 發表於 2021-5-4 04:56
你又撈亂左接手人盤數同新城盤數。
對接手人來講,你買股票最多貶值到零,蝕唔會蝕到接手人,或者最多蝕埋 ...

https://i.imgur.com/13eWxRk.jpg
頁: 1 2 3 4 5 [6] 7
查看完整版本: 重提新巴城巴取消長者半價及免地租安排可行性