kmb63x 發表於 2026-5-19 09:54
宜家條線叫服務埋建生, 客量有無好咗好多? 又唔係好覺大有改善
等咗咁多年難得開到條全日北區屯門線, 但 ...
說實話兩繁56上座率都算唔錯,屯門<>上水站段12800都可以有七成左右載客率。
小巴係快,但價錢都係一大問題。
GD1570 發表於 2026-5-19 21:11
說實話兩繁56上座率都算唔錯,屯門上水站段12800都可以有七成左右載客率。
小巴係快,但價錢都係一大問題 ...
其實應該全日皇后山
56 天平太難處理擺車問題
天空之神 發表於 2026-5-19 21:14
其實應該全日皇后山
56 天平太難處理擺車問題
全日皇后山我都贊成,日間非繁30分鐘一班其實都夠做。
至於天平難擺車,依家擺站尾其實都OK唔阻。
不過其實仲係咪要兜入天平呢...
朝早都有時會搭吓56A去聯和墟,
雞嶺一塞就倒入埋去天平燈位,
可以玩你十零廿分鐘唔係新聞。
本帖最後由 nokia 於 2026-5-23 08:42 編輯
和田特車
變咗做兆邦特車
但係ETA仲係和田特車,信邊度?
橫掂都係要行田景路,不如直接每隔一班由新圍開出,每隔一班山景總站開出
nokia 發表於 2026-5-23 06:07
和田特車
變咗做兆邦特車
但係ETA仲係和田特車,信邊度?
H4本身有班特車由海洋公園開,但係個通告就係指喺淺水灣開,有人打過去畀城巴,回覆指架車依然響係喺海洋公園開,有種牛頭唔搭馬嘴
據悉有居民己向城巴反映56臨時減班但冇乘客通告的問題
已於5月18日生效,6月12日才在APP顯示
兆康友 發表於 2026-6-15 13:18
已於5月18日生效,6月12日才在APP顯示
唔止56,930,8,13,82X,85,25,1都係無出通告兼幾個星期後先更新
12A,27,8X,5B,72A,20,23疑似已減班都係無更新網站及app資料
GD1570 發表於 2026-5-19 21:24
全日皇后山我都贊成,日間非繁30分鐘一班其實都夠做。
至於天平難擺車,依家擺站尾其實都OK唔阻。
站在天平邨擺車問題,我同意遷站,聽到很多投訴說城巴的擺位有時候阻礙九巴入坑,
之後有城巴司機擺皇府山垃圾站外,連同巴士總站出面死車又造成樽頸一一
皇后山到天平邨一段客量其實好差,整段只有0-15人。
城巴都無乜理據支持佢去皇后山。
KC3555 發表於 2026-6-16 11:21
站在天平邨擺車問題,我同意遷站,聽到很多投訴說城巴的擺位有時候阻礙九巴入坑,
城巴擺嗰個位其實真係點樣可以阻到九巴入坑呢...我真心覺得攞嚟講...
至於客量嘅問題,你話佢差,但觀乎朝早又真係有人由聯和墟上車搭入皇后山...
況且,我覺得客量差係因為佢服務時間短,
其實如果出返個雙向分段,加上直行馬會道來往上水,
應該都可以吸到唔想搭小巴嘅客嘅。
GD1570 發表於 2026-6-16 21:28
城巴擺嗰個位其實真係點樣可以阻到九巴入坑呢...我真心覺得攞嚟講...
至於客量嘅問題,你話佢差,但觀乎 ...
因為D同事部56擺坑尾等開車!