樂仔〞 發表於 2026-6-20 12:28

GD1570 發表於 2026-6-20 11:24
留意返,56喺2022年開線,運輸署喺2020年5月已經修訂B7改喺上水圍開出。
笑人前都睇吓自己個歷史DATABASE ...

天平總站得兩條坑 , 277E 用咗一條做總站

剩返 70K 261 270 等等中途站線用剩返嗰條坑
咁 56 要霸坑做總站 , 一係就 TD 落行政指令迫 70K 261 270 飛起天平總站唔停
否則 56 擺天平停咩位置都係會阻住人架啦

dennis28a 發表於 2026-6-20 12:48

GD1570 發表於 2026-6-18 22:33
你覺得會有幾多人肯畀$32.4由皇后山搭去上水呢?
你都明知運輸署唔會肯畀A線做雙向分段,
咁其實A43P真係 ...

你不如搞清楚點解班皇后山居民想要一部低地台巴士去上水?
而家唔係無嫁,架 56A 同 78B 咪係。

既然有 56A 時段,皇后山都無咩人 56A 搭去上水,真係因為價錢牌咁簡單?
點解早繁班客反而會走去搭 78B 或者繼續排 503 系?

上水粉嶺其實好大,就算搭完 503K 去到上水站,都仲要行一大餐
而 503 過火車軌班次少得可憐,所以先造就到 78B 出現
但唔係個個學生都係正 3-4 點放學,78B 去北區醫院時間直頭錯晒
結果班客依舊要搭 503K 去到上水自己搞掂

78A 落到粉火,係轉唔到 276 系去元天
先唔講 56A 有無紅巴轉乘優惠,淨係搭 56A 去到兆康轉西鐵、輕鐵行回頭路
聽到都覺得浪費時間

根本 56A 拉上皇后山係解決唔到核心問題
有冇考慮過 56A 其實對皇后山班人作用一直都唔大

要明白點解黃巴當年唔想 A43P 全日去到皇后山
$32.4 轉皇巴去到皇崗,你諗下 503K / 78A 轉港鐵去落馬洲成人車費幾錢?
仲未計皇崗搭皇巴轉 A43P,$11.5 可以返到皇后山,依兩點已經踩到黃巴神經

dennis28a 發表於 2026-6-20 12:50

樂仔〞 發表於 2026-6-20 12:28
天平總站得兩條坑 , 277E 用咗一條做總站

剩返 70K 261 270 等等中途站線用剩返嗰條坑

本身架 56 根本唔打算全日,
當年全日果陣,黃巴都無打算過用天平做總站,心目中只有皇后山依個總站。

56 擺天平阻街根本偽命題黎。

nokia 發表於 2026-6-21 15:39

注意:交通意外,路線暫停服務
頁: 1 2 3 4 [5]
查看完整版本: 城巴B3A加班及56 臨時減班