3ASV174 發表於 2026-6-19 00:23

本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-19 00:24 編輯

GD1570 發表於 2026-6-18 22:33
你覺得會有幾多人肯畀$32.4由皇后山搭去上水呢?
你都明知運輸署唔會肯畀A線做雙向分段,
咁其實A43P真係 ...
503 係皇后山至上水唯一中標營運商
建議城巴唔好再打住唯一中標營運商名號,搶真正唯一中標營運商嘅客喇

以前就話 503K 唔夠載,借皇后山多人去屯門(雖然擺明唔係去 54 區)搏懵
依家 503K 夠晒載,事實亦證明皇后山根本無乜人要搭 56A 落屯門,咁就收心養性罷啦,天平無位,同 B7 一齊擺去上水圍囉,
再唔係改轉左擺翠麗都得,反正翠麗本身都有條坑預咗俾 B7,俾人話阻住入站就拉到咁遠,不如再借題發揮拉埋去香園圍

再者點解會覺得城巴會想收得平啲
73 特車都睇住小巴去開個咁 lunch 貴嘅天價啦

GD1570 發表於 2026-6-19 14:19

本帖最後由 GD1570 於 2026-6-19 14:20 編輯

3ASV174 發表於 2026-6-19 00:23
503 係皇后山至上水唯一中標營運商
建議城巴唔好再打住唯一中標營運商名號,搶真正唯一中標營運商嘅客喇


單憑「同B7一齊擺去上水圍囉」依一句就已經知道閣下無心討論。
你睇到上水圍仲有位擺嘛?係WOR,B7對面有個位㗎啵⋯⋯你自己去睇吓擺滿咗啲咩車先啦!!!
或者你都查吓係邊個叫56擺天平吧!
再好笑一啲:點解當年261擺天平時無人嘈過入唔到站嘅:lol

同埋唔好見到個「平」字就話我話城巴會收得平啦⋯⋯
唔該睇晒我成句噏乜先畀意見啦!!!

503K載得晒?閣下其實有冇喺兩繁時段望吓兩邊總站順向嘅人龍呢:lol
無嘅話,搵一個星期朝早去皇后山邨,同埋夜晚去上水匯望吓吧!

ethan71 發表於 2026-6-19 14:42

GD1570 發表於 2026-6-16 21:28
城巴擺嗰個位其實真係點樣可以阻到九巴入坑呢...我真心覺得攞嚟講...

至於客量嘅問題,你話佢差,但觀乎 ...

反而56周末同日同假期呢D時間真係可以加強服務同延長尾車~
畢竟呢D時間都多人過關返黎HK,真係可以一搏~小巴好多時都冇車開

nokia 發表於 2026-6-19 17:11

ethan71 發表於 2026-6-19 14:42
反而56周末同日同假期呢D時間真係可以加強服務同延長尾車~
畢竟呢D時間都多人過關返黎HK,真係可以一搏~小 ...

宜家反而平日星期一至五多人坐56系,多過星期六日。
周未可以用拍烏蠅形容客量

lsc04d11 發表於 2026-6-19 17:54

GD1570 發表於 2026-6-19 14:19
單憑「同B7一齊擺去上水圍囉」依一句就已經知道閣下無心討論。
你睇到上水圍仲有位擺嘛?係WOR,B7對面有 ...

平心而論
261天平總站年代 係擺總站條坑
而家56用緊邊條坑上落知道嗎?

仲有係後期先有277P (非繁60分一班)然後再變277E全日(非繁20分一班)

同埋 泊車位問題最嚴重都係放飯啲車長不在車即時調整的時間吧?

3ASV174 發表於 2026-6-19 20:20

GD1570 發表於 2026-6-19 14:19
單憑「同B7一齊擺去上水圍囉」依一句就已經知道閣下無心討論。
你睇到上水圍仲有位擺嘛?係WOR,B7對面有 ...

咁本身翠麗俾 B7 條坑又點睇?

太合理,唔符合搵藉口全日拉 56A 做皇后山上水呢個 agenda
所以當睇唔到?

GD1570 發表於 2026-6-19 21:22

3ASV174 發表於 2026-6-19 20:20
咁本身翠麗俾 B7 條坑又點睇?

太合理,唔符合搵藉口全日拉 56A 做皇后山上水呢個 agenda


咁請問翠麗條坑係咪24小時都吉緊,
定還是已經畀咗九巴擺車用呢?
如果畀咗九巴擺車,九巴又肯唔肯放返條吉坑出嚟呢:lol
(等於城巴肯唔肯放北角碼頭其中一個月台出嚟同一道理)。

另外,唔該又問吓當時反對B7擺翠麗嘅居民,
係咪都同意畀一條20分鐘一班嘅路線入去,
會唔會覺得「對日常生活造成滋擾,及認為翠麗花園巴士總站空間不足」呢?

另外,既然閣下認為「太合理」,其實早喺2020年已經知道B7唔會入翠麗花園總站,
又唔該你都問吓運輸署點解唔喺2023年56開辦時將條線直接擺翠麗花園,
而係去咗天平邨嘅⋯⋯

GD1570 發表於 2026-6-19 21:27

lsc04d11 發表於 2026-6-19 17:54
平心而論
261天平總站年代 係擺總站條坑
而家56用緊邊條坑上落知道嗎?


對唔住,歷史嘢我可能真係唔太清楚,所以有錯誤,謹此致歉。

3ASV174 發表於 2026-6-19 23:58

GD1570 發表於 2026-6-19 21:22
咁請問翠麗條坑係咪24小時都吉緊,
定還是已經畀咗九巴擺車用呢?
如果畀咗九巴擺車,九巴又肯唔肯放返條 ...

大家都好清楚當年 B7 俾人反對

係因為嗰時無北上潮,口岸水貨線神憎鬼厭
北區根本無人想佢擺自己樓下

至於點解 56 招標唔擺翠麗
你又真係搞笑,56 比 B7 更早開線
B7 都係臨開前先落實改總站,咁 56 招標當然唔會同 B7 撞總站

至於讓唔讓坑擺車
你又係搞笑嘅,北碼大戶點解可以咁霸道係一件事
屎水喺新界九龍插嘅線,如果個總站本身係條吉坑,有幾多條紅巴本身係死都唔會用?
甚至有紅巴線用嘅車坑,又或者屎水無線用嘅總站,夜晚都要讓坑俾屎水泊車過夜
你真係唔識定詐唔知?

GD1570 發表於 2026-6-20 11:24

本帖最後由 GD1570 於 2026-6-20 12:07 編輯

3ASV174 發表於 2026-6-19 23:58
大家都好清楚當年 B7 俾人反對

係因為嗰時無北上潮,口岸水貨線神憎鬼厭

留意返,56喺2022年開線,運輸署喺2020年5月已經修訂B7改喺上水圍開出。
笑人前都睇吓自己個歷史DATABASE完唔完整吧!


另外留意返:城巴要用車坑泊過夜車係要申請的,
而且過夜總站同一般日常運作都唔同,根本就唔可以混為一談。
夜晚個總站唔駛點運作,同日間總站需要營運,
完全可以係兩馬子的事,
睇嚟唔識/詐唔知嗰個絕對唔會係我啦!!!

最後,沒有誰比誰高尚㗎,認真諗吓點解56開線咁耐,天平總站要擺站尾吧:lol

頁: 1 2 3 [4] 5
查看完整版本: 城巴B3A加班及56 臨時減班