toyl 發表於 2026-6-16 19:21

1234567 發表於 2026-6-14 23:45
49X即使加雙向分段,都取代唔到41M,人哋41M係入荃灣地鐵站,49X只係停眾安街,大河道,行過去係一大段路 ...

到時實搵243M入荃灣站霸住條坑唔好比586得米

西九小確幸 發表於 2026-6-16 20:59

tommy14D 發表於 2026-6-16 18:48
依家都縮唔到lu,成個荔景山靠佢入青衣, 唔通叫人行山上去上路揾42C咩

或者碌落葵涌交匯處搵42A:P

GU9338 發表於 2026-6-16 21:27

WR309 發表於 2026-6-16 14:06
唔爭論, 你可問問葵青同荃灣區議會正副主席睇睇有關居民文件, 當年係話慳6部車㖭

正如呢處已經有好多位朋 ...

恕我直言
49X 荃灣燈陣真係好嘔心 (廣源方向為甚)
唔飛走成個荃灣都起碼應該行大河道天橋
當然呢個係後話

只要 49A 全日
43B 或 243M 抽身出黎食埋 41M 空間反而更大

kei_hk 發表於 2026-6-17 12:41

GU9338 發表於 2026-6-16 21:27
恕我直言
49X 荃灣燈陣真係好嘔心 (廣源方向為甚)
唔飛走成個荃灣都起碼應該行大河道天橋


日日搵人踢走晒排隊入2個商場停車埸的車龍 + 巴士站前的一堆死車﹐即可解決唔少問題。


你話飛起成個荃灣就無可能啦。
除非﹐今時今日係沒有249X﹐同時把49X兜晒成個青衣啦。

而且﹐楊屋道都係49X去沙田的客倉。

大河道天橋直上城隧﹐機會亦很低。
因為﹐荃灣另一個客倉就在之後的一個站﹐千色店對面。


你話無左其中一個客倉﹐你覺得這條線會唔會減班?
而家可以用車密去形容﹐你講的是旦一樣都可以令到客源減少﹐班次肯定變疏。
我寧可車密密﹐好過蝕等車時間。

williamau 發表於 2026-6-17 15:38

kei_hk 發表於 2026-6-17 12:41
日日搵人踢走晒排隊入2個商場停車埸的車龍 + 巴士站前的一堆死車﹐即可解決唔少問題。




行大河道北都可以跟51停上面個站, 應該會吸引到D想快既人行上去搭佢

kei_hk 發表於 2026-6-17 16:03

williamau 發表於 2026-6-17 15:38
行大河道北都可以跟51停上面個站, 應該會吸引到D想快既人行上去搭佢

如果你講橋上面個站﹐呢個站似趕客多D;P

kwn1029 發表於 2026-6-17 16:08

williamau 發表於 2026-6-17 15:38
行大河道北都可以跟51停上面個站, 應該會吸引到D想快既人行上去搭佢

呢個站返去的確會快好多,但問題係位置太「吊腳」啦,
幾乎冇幾多搭開 49X 既客會識得咁樣行上去

deal5354 發表於 2026-6-17 16:16

williamau 發表於 2026-6-17 15:38
行大河道北都可以跟51停上面個站, 應該會吸引到D想快既人行上去搭佢

可惜個站冇升降機, 兩邊樓梯梯級其實算高比較難行, 反而會趕部分客走。

kei_hk 發表於 2026-6-17 16:21

deal5354 發表於 2026-6-17 16:16
可惜個站冇升降機, 兩邊樓梯梯級其實算高比較難行, 反而會趕部分客走。
...

反而﹐停大河道(48X/41M同站)﹐之後跟41M直行再右轉西樓角路﹐仲有得研究。


但千色店個站好明顯係一個大客倉﹐九巴又點會放棄。;P

GU9338 發表於 2026-6-17 18:45

本帖最後由 GU9338 於 2026-6-17 18:48 編輯

kei_hk 發表於 2026-6-17 12:41
日日搵人踢走晒排隊入2個商場停車埸的車龍 + 巴士站前的一堆死車﹐即可解決唔少問題。




49X 十幾年前既全日 5-10 分班就真係叫密密黎喇
而家繁時勉強叫密,非繁就算吧啦

再講
參考返 48P 同 49X ETA
行大河道天橋慳到 8-9 分時間
亦即係話除非 49X 由 6-20 減到 15-30 既級數
否則慳到既時間絕對係會贏等車時間
就算繁時減到 10-12 (say) ,平均等車+乘車時間都會快過而家兜到暈

當然咁樣講係有啲紙上談兵
不過作為 49X 曾經既日常用家,我想講條線跌走青衣客既出事位正正就係荃灣
咁如果大家明知走線噁心都唔放手,咁大家就要接受 49X 會繼續減班同跌客
而家青衣搭 49X 去新城市都仲有點競爭力,但去城河東實在太慢了
頁: 1 2 3 4 5 [6] 7 8
查看完整版本: 九巴41M、43、44、243M減班