kingprowm 發表於 2026-6-18 17:14

41M 打算換縮水車

XZ4201 發表於 2026-6-18 18:21

本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-18 18:26 編輯

GU9338 發表於 2026-6-17 18:45
49X 十幾年前既全日 5-10 分班就真係叫密密黎喇
而家繁時勉強叫密,非繁就算吧啦


如果係49x長安返第一城站 同火車青衣站返第一城比,49x的確係慢10分鐘,只不過49x所在嘅長安行過去青衣站都要10分鐘,變咗對長安嚟講時間都係一樣

而家49x之前已經試過因為減過龍而加返班,如果係日頭嘅話49X由始至終都係keep住10分鐘一班,反而兩繁同夜後就真係疏

JC1343 發表於 2026-6-18 19:50

kingprowm 發表於 2026-6-18 17:14
41M 打算換縮水車

已掛兩部ATSE

GU9338 發表於 2026-6-19 08:50

XZ4201 發表於 2026-6-18 18:21
如果係49x長安返第一城站 同火車青衣站返第一城比,49x的確係慢10分鐘,只不過49x所在嘅長安行過去青衣站 ...
全個青衣唔止得長安


我住個度去新城市 , 49X 249X 鐵時間係平手
但河東我搭鐵係快 15-20 分 , 仲要轉少一次車

ATENU135 發表於 2026-6-19 09:47

GU9338 發表於 2026-6-17 18:45
49X 十幾年前既全日 5-10 分班就真係叫密密黎喇
而家繁時勉強叫密,非繁就算吧啦



去沙田就可以加停雅麗珊後上橋,回程就只會塞到同原本冇乜分別
如果冇249X仲可以考慮荃青分家
但而家49X青衣客底唔夠點都要兜荃灣,差在點樣兜法
或者可以考慮吓49P加去程服務兼加班

FBI2 發表於 2026-6-19 10:23

GU9338 發表於 2026-6-17 18:45
49X 十幾年前既全日 5-10 分班就真係叫密密黎喇
而家繁時勉強叫密,非繁就算吧啦



49X過左8PM後係新城市真係唔想等,20分架,仲要條龍長到要U字企.


所以,夜晚會睇埋249X幾時有車.

FBI2 發表於 2026-6-19 10:24

kingprowm 發表於 2026-6-18 17:14
41M 打算換縮水車

換車仔好,用12米入青衣村條坑真係好易撞柱.

tommy14D 發表於 2026-6-19 10:45

FBI2 發表於 2026-6-19 10:23
49X過左8PM後係新城市真係唔想等,20分架,仲要條龍長到要U字企.




249X大圍都排好多人,而且大會堂站好難出入

XZ4201 發表於 2026-6-19 11:46

GU9338 發表於 2026-6-19 08:50
全個青衣唔止得長安




長安已經本身係49x最近鐵嘅站

你住嗰度本身應該都係要轉車

Ricky403 發表於 2026-6-19 13:58

GU9338 發表於 2026-6-17 18:45
49X 十幾年前既全日 5-10 分班就真係叫密密黎喇
而家繁時勉強叫密,非繁就算吧啦



大沙不嬲唔識做生意,所以先至蝕大錢

49X眾安街其實都有部分係行天橋過黎搭,甚至朝早到中午唔少係轉車客
北行停到雅麗珊已經留得住呢班轉車客
南行荃灣站上面本身48P已經有成績可以做到客倉,轉車客荃市客相比兜蕙荃路落眾安街又快一截落得車
改快就算維持唔減班都仲可以慳唔少車,甚至下繁借住改快同249X分屍埋49P又得

連87C擺明車馬實有客都拖N世先開,學馬鞍山站友話齋對大沙真係最好唔好有期望
頁: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
查看完整版本: 九巴41M、43、44、243M減班