FBI2 發表於 2026-6-14 21:50

嶼巴亞博散場爆鑊

本帖最後由 FBI2 於 2026-6-14 22:04 編輯

今晚亞博有show,散場時大量歌迷需要返港珠澳,但嶼巴卻應變零蛋,不但沒加班還要派細車,反而其他巴士公司積極清客。

結果大量乘客滯留航天城b4排隊位,出現鼓燥情況。

繼佛誕深圳灣b2系爆鑊導致港客過唔到關後,嶼巴再次在非東涌和嶼南地區出現無法應變的情況。

由此可見,如果嶼巴皇崗拎大線,運輸署好快有人會被祭旗,因為預左嚴重爆鑊,高薪厚職咁就冇左。

情況令人擔心!

hadboy5 發表於 2026-6-14 22:04

有特工兄的祝福,會費公司想中都難,你曾經做燈神燈走將荃線的結果,話時話佢唔加班真係無位入,無甩班吹佢唔漲,但係會費公司點解越來越無心機做,真奇怪,以前仲識狂開加班

樂仔〞 發表於 2026-6-14 22:12

而家亞博可以行到去 GTC 搭 A 車 , 其實只要港珠澳容許入機場嘅 A 線上客 , B4 都可以直接取消

BlackBird 發表於 2026-6-14 22:13

架架巴士塞爆人, 唔係一件好事咩?
巴士公司一般不會將舒適度放在較大比重上,因為在競爭能力上會非常危險和不確定,而且未能效益最大化
一定要先站係巴士公司既角度去諗

唔明有咩好投訴

RH7539 發表於 2026-6-14 22:14

hadboy5 發表於 2026-6-14 22:04
有特工兄的祝福,會費公司想中都難,你曾經做燈神燈走將荃線的結果,話時話佢唔加班真係無位入,無甩班吹佢唔漲 ...

說話又唔係咁講。
皇崗口岸大局已定,唔會有任何改變。
會費公司做得更差也好,海庭都吹佢唔帳。

nokia 發表於 2026-6-14 22:27

每逢散場都有一架雙層吉車係航天城開B4

YP5520 發表於 2026-6-14 22:29

RH7539 發表於 2026-6-14 22:14
說話又唔係咁講。
皇崗口岸大局已定,唔會有任何改變。
會費公司做得更差也好,海庭都吹佢唔帳。


海庭吹唔漲啫,但係阿爺會發嬲㗎嘛。當爆鑊爆去到阿爺度,成間公司收你皮都仲得啦係咪?

hadboy5 發表於 2026-6-14 22:36

RH7539 發表於 2026-6-14 22:14
說話又唔係咁講。
皇崗口岸大局已定,唔會有任何改變。
會費公司做得更差也好,海庭都吹佢唔帳。


其實你係有真憑實據去証明真係有份,定還是靠傳出來的,呢度好多野傳的野最終唔係事實喎,古洞,安達臣安北夠實牙實齒係城記做,但結果

RH7539 發表於 2026-6-14 22:37

hadboy5 發表於 2026-6-14 22:36
其實你係有真憑實據去証明真係有份,定還是靠傳出來的,呢度好多野傳的野最終唔係事實喎,古洞,安達臣安北夠 ...

時間可以証明一切
禮物分為三份

YP5520 發表於 2026-6-14 22:39

hadboy5 發表於 2026-6-14 22:36
其實你係有真憑實據去証明真係有份,定還是靠傳出來的,呢度好多野傳的野最終唔係事實喎,古洞,安達臣安北夠 ...

係真定係假,好快就會知道。真係流料到時咪舉報佢放流料囉
頁: [1] 2 3
查看完整版本: 嶼巴亞博散場爆鑊