R線收費
tommy14D 發表於 2026-6-16 10:10
73 有雙分喎,加個X直接cut走
呢個開車時間, 明顯係俾人去黃竹坑站商場食肆食晏
Quanta 發表於 2026-6-16 10:25
呢個開車時間, 明顯係俾人去黃竹坑站商場食肆食晏
12點半都仲理解,不過回程2點,返到office都2點半
EvilKo 發表於 2026-6-16 11:02
12點半都仲理解,不過回程2點,返到office都2點半
差唔多啦,你去到黃竹坑都1點,都要比人少少時間搵餐廳
kingkonghi 發表於 2026-6-16 11:06
差唔多啦,你去到黃竹坑都1點,都要比人少少時間搵餐廳
咁如果有個73師傅連人帶車1230-1420放飯咪make sense
無話一定要就乘客
KG1428 發表於 2026-6-16 10:12
其實47p回程試辦期到6月26日
到6月29日就會用73X取代47P
某程度都係跟師傅時間表 ...
73X關47P咩事?
HUgo8370 發表於 2026-6-16 09:23
做食飯客又好似唔多啱時間
做學生客又唔知點解等到暑假先開
開呢個時間擺明係做食飯客
12:30搭車食飯,14:00番去開工
唔係度度都咁死sharp一粒鐘飯鐘
呢條線7公里都唔夠, 收8蚊即係用緊"旅遊,通宵及特別服務"的名目去收費
如果方便人中午食飯都可以叫特別服務, 睇黎將來有好多方便返工或放工的巴士線都可以upgrade價錢
kiwai 發表於 2026-6-16 12:19
呢條線7公里都唔夠, 收8蚊即係用緊"旅遊,通宵及特別服務"的名目去收費
如果方便人中午食飯都可以叫特別服 ...
諗太複雜,應該純粹係 73X 屬於 73 特別班次
咁可以跟 73 價錢
6公里收成8蚊
Bravo :victory: