Ming@5119 發表於 2026-6-16 18:41

lsc04d11 發表於 2026-6-16 13:38
呢啲係睇老細,唔係話搵唔到餐廳就可以俾你兩個鐘食飯
一係叫老細俾你兩個鐘食飯同時延遲1小時放工囉



數碼港最Bureaucratic嘅僱主咪就係數碼港自己同HKU:lol
大家日日都出去搵食架啦
不過搭呢架車又好似真係平過4個人夾的士?

tommy14D 發表於 2026-6-16 18:47

kiwai 發表於 2026-6-16 14:50
那為何今日在黃竹坑站開就可以收8蚊?

依家佢只停香港仔就直接去數碼港咪收特快價😂

kwn1029 發表於 2026-6-16 21:53

本帖最後由 kwn1029 於 2026-6-16 21:56 編輯

Ming@5119 發表於 2026-6-16 18:41
數碼港最Bureaucratic嘅僱主咪就係數碼港自己同HKU
大家日日都出去搵食架啦
不過搭呢架車又好似真係平過4 ...
的士數碼港去黃竹坑站 5.9 公里,的士跳錶實收 $71 唔計燈位
就當唔去黃竹坑,去香港仔 4.1 公里,的士跳錶 $52.1 唔計燈位
城巴就算再狼死啲收 $12,都平過夾齊 4 個人搭的士:lol

Google map 數碼港 + 香港仔 + 黃竹坑 係 12 分鐘,當你巴士行慢多 5 分鐘都係 17 分鐘,$8 17 分鐘數碼港去到黃竹坑抵玩呀

kay 發表於 2026-6-17 11:49

KE7066 發表於 2026-6-16 15:24
前文已經講咗,可以跟 73 開價,即係亦都可以收得平過 73

收幾多都會有人有意見

其實都好難討論

不過睇議員口吻
話城巴非繁時段有多d資源開新服務

即係可以部署黎多次5合1
13部車唔夠比多幾部都夠

yoho 發表於 2026-6-17 12:11

lsc04d11 發表於 2026-6-16 13:38
呢啲係睇老細,唔係話搵唔到餐廳就可以俾你兩個鐘食飯
一係叫老細俾你兩個鐘食飯同時延遲1小時放工囉



去堅尼地城多喇

LN9267 發表於 2026-6-17 12:53

本帖最後由 LN9267 於 2026-6-17 12:54 編輯

kay 發表於 2026-6-17 11:49
收幾多都會有人有意見

其實都好難討論

最重要是城巴與議員多溝通,之前5合1估計城巴沒有與這一屆議員溝通,才弄到這麽大問題。

如果城巴與議員溝通了,情況不會這麽糟糕,94A就是例子。

KE7066 發表於 2026-6-18 14:48

kay 發表於 2026-6-17 11:49
收幾多都會有人有意見

其實都好難討論


攞 73X 去五合一去呢件事其實係有趣
五合一帳面加多咗車
如果個目標係幫口岸開刀本身係講唔通
但如果重點係想搵資源非繁去救口岸做類似 B8 嗰種模式就講得通

至於點解開 73X 咪回到價錢牌
48 $4.2 平到根本諗唔到點做
結果咪試連埋其他 agenda 谷密條 4
咁呢壇嘢最大恐慌係無交代好詳情
做下號碼膠留早繁返學嗰幾班特車隨時已經過到骨
頁: 1 2 3 [4]
查看完整版本: 試辦城巴第73X號線(數碼港 - 黃竹坑站)