kiwai 發表於 2026-6-16 12:19
呢條線7公里都唔夠, 收8蚊即係用緊"旅遊,通宵及特別服務"的名目去收費
如果方便人中午食飯都可以叫特別服 ...
對家條268P建議嘅時候咪試過成功過到署方嗰關,
只係最後喺區會諮詢時失敗,要跟返268C價啫;P
城巴將由6月29日開始,試行開辦平日特別特快路線 73X 往返數碼港及黃竹坑站,平日午膳時間前後各開一班單向服務,收費 $8,比行走相同路線的專線小巴 69A 便宜 $0.5。
kingkonghi 發表於 2026-6-16 11:06
差唔多啦,你去到黃竹坑都1點,都要比人少少時間搵餐廳
呢啲係睇老細,唔係話搵唔到餐廳就可以俾你兩個鐘食飯
一係叫老細俾你兩個鐘食飯同時延遲1小時放工囉
btw 唔知數碼港啲工係咪Chill啲老細又彈性啲?否則去華富食都已經極限,莫講香港仔同黃竹坑
lsc04d11 發表於 2026-6-16 13:38
呢啲係睇老細,唔係話搵唔到餐廳就可以俾你兩個鐘食飯
一係叫老細俾你兩個鐘食飯同時延遲1小時放工囉
呢啲就係公司事,唔夠時間嘅點都出唔到Cyberport
去Food court或者金記買lunch就要走
KE7066 發表於 2026-6-16 12:48
諗太複雜,應該純粹係 73X 屬於 73 特別班次
咁可以跟 73 價錢
73P都係73特班𠻹;P咁73P收幾錢?
HUgo8370 發表於 2026-6-16 14:29
73P都係73特班𠻹咁73P收幾錢?
當年逸港居開點樣收8蚊
lsc04d11 發表於 2026-6-16 13:38
呢啲係睇老細,唔係話搵唔到餐廳就可以俾你兩個鐘食飯
一係叫老細俾你兩個鐘食飯同時延遲1小時放工囉
你講啱,睇老細
所以你唔使同人緊張
kay 發表於 2026-6-16 14:38
當年逸港居開點樣收8蚊
那為何今日在黃竹坑站開就可以收8蚊?
車一堆外賣仔入去送飯,再車一堆客出去食飯
:lol
HUgo8370 發表於 2026-6-16 14:29
73P都係73特班𠻹咁73P收幾錢?
前文已經講咗,可以跟 73 開價,即係亦都可以收得平過 73