WN4156 發表於 2026-6-17 18:55

九巴40E、299X加站

由22/6/2026起,40E來回加停錦駿苑,299X往西貢加停錦駿苑

tommy14D 發表於 2026-6-17 19:19

個站九巴玩哂,唔畀城巴加站自己又加

932gz6061 發表於 2026-6-17 20:02

tommy14D 發表於 2026-6-17 19:19
個站九巴玩哂,唔畀城巴加站自己又加

放心 我會係最後一個回覆

D打手邊敢上水?

kwn1029 發表於 2026-6-17 20:30

980X 680X 89P 呢d都好應該加埋…

yyy5138 發表於 2026-6-17 21:41

tommy14D 發表於 2026-6-17 19:19
個站九巴玩哂,唔畀城巴加站自己又加

九巴憑咩權力批唔批其他公司停唔停站?

932gz6061 發表於 2026-6-17 22:52

本帖最後由 932gz6061 於 2026-6-17 22:53 編輯

yyy5138 發表於 2026-6-17 21:41
九巴憑咩權力批唔批其他公司停唔停站?
咁就問番D專業人士點解586 7 9冇站

但580 582又有

有人話屎水用580為名唔比299X加站呀嘛

又有人話Quota嘛

又有人話開線冇經 (但580 582入得)

又有人話81C 40X 89D 做得好掂呀嘛 (85K 86K唔掂?)

過左幾個鐘仲未有人出黎為紅鬼突破屎水580防線出黎慶祝 太可惜啦


我等緊佢地出黎解畫呀

3ASV174 發表於 2026-6-18 01:24

本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-18 02:10 編輯

tommy14D 發表於 2026-6-17 19:19
個站九巴玩哂,唔畀城巴加站自己又加
平時呢啲情況,你見到屎水停站而對家無,屎水 Fans 會質問:


「你有無證據證明係屎水唔俾對家停站?」

唔知佢地有無白紙黑字證據呢?未有批文自己做定豬紙通告就算數啦

咁多時間上嚟,不如出返齊啲減班通告先

932gz6061 發表於 2026-6-18 08:53

3ASV174 發表於 2026-6-18 01:24
平時呢啲情況,你見到屎水停站而對家無,屎水 Fans 會質問:




想學野,有咩站係同類線黃色有停紅色無停(唔係講緊79X+A21/20A唔比270C拉線呢種)

同埋跟番紅鬼忠粉心理,見到紅鬼衰左係一定要指向人地先就可以,見到之前朋友論述比張通告打爆就當睇唔到,慣架啦

你咪醒囉,keep住打1蚊轉乘,580同76K唔熟收嗲係岩:loveliness:



drbean7218 發表於 2026-6-18 08:54

本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-18 08:56 編輯

40E來回加停錦駿苑, 朝早作用不大, 回程效果最好。

a. 朝早

2班40E 跟40X特班差不多時間埋錦駿苑。40E頭車多數跟著烏鐵開0727的40X特班, 最多都是執雞, 但是40E要比多$3.9及入唔到葵廣及新都會。

最大作用是攞正牌在大水坑站打尖入馬鞍山路。

b. 回程
葵芳, 葵涌及城轉特快去錦駿苑。如果有入埋錦駿苑bbi就更好, 返到錦駿苑轉返大部份bbi 內的線都免費, 變了40X特班回程版, 不過收貴一些。


另外問題, 回程586, 587 & 589幾時埋得錦駿苑。

3bx 發表於 2026-6-18 09:24

drbean7218 發表於 2026-6-18 08:54
40E來回加停錦駿苑, 朝早作用不大, 回程效果最好。

a. 朝早


40E又係搞笑,去程唔延長至葵芳南,跟本無心吸客。


正路應該和宜合道3個站都唔停,加快車程吸引乘客先啱。



頁: [1] 2 3
查看完整版本: 九巴40E、299X加站