西九小確幸 發表於 2026-6-20 09:46

論雞肋線拆樓之成本效益

本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-20 10:00 編輯

就咁,私最近經常收工時分乘搭904返九龍,發現即使堅城至水街站站停客量都只能上層單人位坐滿,於是忽發奇想如904, 黃94A, 紅85M呢類「開足無客,殺之可惜」路線,既然單層絕對載得曬,拆樓代替CUT班係咪可行出路?:o
(減班縮時當然慳最多,但下下開30/78點收車趕客只會導致惡性循環加劇)

kay 發表於 2026-6-20 09:53

早排先討論十幾年前拆完樓都係執笠

FBI2 發表於 2026-6-20 09:58

本帖最後由 FBI2 於 2026-6-20 09:59 編輯

上星期去杏花新城飲茶,聽到隔離檯有個禿頭大叔大聲吹水,話據講太公留左筆錢,要班麻雀腳買得一層的電動遙控車玩具,搞到班雀友心郁郁。

不過,今次不是新增玩具,而是要用有兩層的電動遙控車,換一層遙控車。

1181174166 發表於 2026-6-20 10:14

kay 發表於 2026-6-20 09:53
早排先討論十幾年前拆完樓都係執笠

除咗281M之外?

更多嘅係加大減班慳人

AngusTsung 發表於 2026-6-20 10:37

成本又唔係差好多 仲要跳唔到其他有客線

GD1570 發表於 2026-6-20 11:17

AngusTsung 發表於 2026-6-20 10:37
成本又唔係差好多 仲要跳唔到其他有客線

認同,靈活度較低。

GA6072 發表於 2026-6-20 11:55

AngusTsung 發表於 2026-6-20 10:37
成本又唔係差好多 仲要跳唔到其他有客線

想玩巴士下話

黎緊30年以上
巴士係無咁多客要跳飛機至救到命

kitarolo 發表於 2026-6-20 11:56

AngusTsung 發表於 2026-6-20 10:37
成本又唔係差好多 仲要跳唔到其他有客線

每一名司機駕駛單層或雙層
薪酬成本係一樣
聯合班次、合併可能更實際

M722 發表於 2026-6-20 13:04

本帖最後由 M722 於 2026-6-20 13:20 編輯

GD1570 發表於 2026-6-20 11:17
認同,靈活度較低。
搵個總站做試驗,例如彩雲總站路線3M、10、21、606、鄰近總站9仔


大部分都係頹線更換用電動單層玩具做掛牌,方便四線之間互跳字軌。

長遠計,九巴爭取係606豐盛街總站興建兩個充電站,方便d玩具輪流充電。


HV7025 發表於 2026-6-20 16:11

AngusTsung 發表於 2026-6-20 10:37
成本又唔係差好多 仲要跳唔到其他有客線

柴油單層成本就唔係平過雙層好多,兩架單層成本一定高過一架雙層一截就無著數

但電動單層同柴油雙層比,成本差異應該好顯著,慳到嘅燃料錢隨時夠請多一更車長,成件事考慮就唔同晒

近年情況係多咗樓主列舉呢類路線,非繁用單層夠載有餘,正字軌可以直接全單層,繁時加一兩架雙層拉勻勉強夠載就得(特工話齋,架架車頂閘好事吖),全日成本可望大幅下降
頁: [1] 2 3
查看完整版本: 論雞肋線拆樓之成本效益