GA6072 發表於 2026-6-20 17:02

HV7025 發表於 2026-6-20 16:11
柴油單層成本就唔係平過雙層好多,兩架單層成本一定高過一架雙層一截就無著數

但電動單層同柴油雙層比, ...

固定路線,行車時速唔過40km/h


BYD J6可以無人化

carlo人工都慳埋

RH7539 發表於 2026-6-20 18:19

政府推廣電動車,但雙層電車尚未成熟
與此同時,單層電車漸趨穩定,所以巴士公司都有研究單層新電車
不過,巴士公司未必再購買bring your dad 的品牌,因為唔同巴士公司都開始研究其他電車品牌。可見,有單層電車將會替代單層舊巴士。

至於拆樓活動,巴士公司普遍認為需要時間研究。

szeto993 發表於 2026-6-20 20:13

嗱,85B當年都係接受區議會意見拆樓,你睇吓結果係咩?

drbean7218 發表於 2026-6-20 20:30

85M 人及車跟86K及87D/87C互跳。是否想86K及87D/87C 都拆樓?

kay 發表於 2026-6-20 21:32

1181174166 發表於 2026-6-20 10:14
除咗281M之外?

更多嘅係加大減班慳人

咁蝕錢線一向有唔轉單層處理手法


更何況減班有時係套走架車去新PROJECT玩

係九巴車隊縮水前提下
保住現有運載力係咪應該首要

除非大家覺得香港10年後巴士會好似深圳咁
連二奶都不如


1181174166 發表於 2026-6-20 21:47

kay 發表於 2026-6-20 21:32
咁蝕錢線一向有唔轉單層處理手法





spin完一輪之後,掛單層而夠載仲係有

套車就多餘啦,東鐵過海減堆車就點都有,縮水前提先係關鍵

kay 發表於 2026-6-21 09:10

1181174166 發表於 2026-6-20 21:47
spin完一輪之後,掛單層而夠載仲係有

套車就多餘啦,東鐵過海減堆車就點都有,縮水前提先係關鍵


咁SPIN個位唔係你自己;P

條街仲有單層夠載路線行
但推翻唔到一堆單層夠載路線被釘蓋事實

你不如諗下剩低個D線行唔行到一世先

1181174166 發表於 2026-6-21 10:03

本帖最後由 1181174166 於 2026-6-21 10:05 編輯

kay 發表於 2026-6-21 09:10
咁SPIN個位唔係你自己

條街仲有單層夠載路線行

咁閣下成日拉咗去第二度㗎啦,而且係要基於2#拆咗樓而唔係直殺喎
數殺咗嘅單層線,同數仲有單層嘅線,其實後者真係少?


唔係無,281M之後8A囉

kitarolo 發表於 2026-6-21 11:21

RH7539 發表於 2026-6-20 18:19
政府推廣電動車,但雙層電車尚未成熟
與此同時,單層電車漸趨穩定,所以巴士公司都有研究單層新電車
不過, ...

ASB ASC 排緊隊退役
偏偏佢哋又做緊一啲獨市位

KE7066 發表於 2026-6-21 12:52

drbean7218 發表於 2026-6-20 20:30
85M 人及車跟86K及87D/87C互跳。是否想86K及87D/87C 都拆樓?

從來討論親呢啲嘢就有人搞唔清個先後次序

係因為 85M 行雙層啲車先有機會跳埋過 86K 87D
要換單層一係搵架本來就唔洗柯打嘅一係就改表
唔係話因為本身份表係咁就唔考慮
頁: 1 [2] 3
查看完整版本: 論雞肋線拆樓之成本效益