Choi 發表於 2026-6-20 18:17

kitarolo 發表於 2026-6-20 17:35
有機會陷於收費表困局?
屯元天至今未有直達將軍澳巴士線
其中一個講法係 兜夠47公里


工業邨開兜將南北上山再去秀茂坪四順不就是九東版A10?

AngusTsung 發表於 2026-6-20 18:30

kitarolo 發表於 2026-6-20 17:35
有機會陷於收費表困局?
屯元天至今未有直達將軍澳巴士線
其中一個講法係 兜夠47公里觸及


如果歸到類做邊境路線就冇問題

但目前B線好似都冇計到落邊境路線

leungky0528 發表於 2026-6-20 18:36

本帖最後由 leungky0528 於 2026-6-20 18:38 編輯

ENS529 發表於 2026-6-20 16:27
拉長啟德條皇崗線,世運道後出返太子道東上清水灣道再跟290A入將軍澳?

不過有976A開咗個先例,呢啲超長途 ...

開到係要跟290A嘅話,送埋290X啲站俾你都仲得
四順-秀茂坪-安達-安泰-安達臣-馬遊塘-康盛-寶琳-坑口-將軍澳-調景嶺-將南-百勝角-康城-工業邨
覆蓋仲勁過東九龍線
#曲

認真要拉,去到安達四順已經係最盡
將軍澳無得直出都顯示唔到議員做到野

AngusTsung 發表於 2026-6-20 19:24

kay 發表於 2026-6-20 17:10
咁個時W有咁直接就直接衰左

其實依家個PLAN應該係抄A車


A線做到主要靠機場HZMB返工3水客 加上貴價車費
皇崗要抄到A車 走線要夠客得嚟 唔會兜到趕客 車費亦都要有返$35以上 難度都幾大


AngusTsung 發表於 2026-6-20 19:26

本帖最後由 AngusTsung 於 2026-6-20 19:28 編輯

del

ENS529 發表於 2026-6-20 19:32

leungky0528 發表於 2026-6-20 18:36
開到係要跟290A嘅話,送埋290X啲站俾你都仲得
四順-秀茂坪-安達-安泰-安達臣-馬遊塘-康盛-寶琳-坑口-將軍 ...

咁樣碌法,真係90分都唔知碌到啟德未...;P

雖然啟德條皇崗招標線覆蓋面細係事實,
但有九龍城轉車站已經可以招呼東九各區

不過啲政客至叻嗌吓就當做咗,
相信都係「認真便輸了」居多...

kitarolo 發表於 2026-6-20 19:33

AngusTsung 發表於 2026-6-20 18:30
如果歸到類做邊境路線就冇問題

但目前B線好似都冇計到落邊境路線

成功歸類入呢個組別嘅
其他廉價線應該被輪流抽人手
過去做啲貴過開篷巴士嘅肥豬肉

ENS529 發表於 2026-6-20 19:42

本帖最後由 ENS529 於 2026-6-20 19:49 編輯

kitarolo 發表於 2026-6-20 17:35
有機會陷於收費表困局?
屯元天至今未有直達將軍澳巴士線
其中一個講法係 兜夠47公里觸及


九巴「旅遊、通宵及特別服務」類別,
超過47公里嘅非過海路線最多可以收$30.9

Jamesho81 發表於 2026-6-20 20:04

tommy14D 發表於 2026-6-20 17:31
其實一路山上好多人係用88轉B8, 時間雖然耐不過又唔使行又一定有位坐

88轉東鐵就多,沙中睇吓條人龍幾勁
如果新皇崗係諗住做到一區一線
觀塘山可以先試假日服務

starsessions 發表於 2026-6-20 20:23

秀茂坪班區佬 做下樣交下功課比政府睇 我有開工落區㗎
班友本身大把地區職務 政客、社福、社團
你咪當佢哋開fans meeting咪算
頁: 1 [2] 3 4 5
查看完整版本: 山系關口線?