架 A26 同 A28 咪又係日日咁開車
但因應皇崗大局,隔離公司拎住架 798 / 694 + B8 扭緊計
我唔覺得依單野會成到事
dennis28a 發表於 2026-6-20 21:46
架 A26 同 A28 咪又係日日咁開車
但因應皇崗大局,隔離公司拎住架 798 / 694 + B8 扭緊計
你咁講即係一區一皇崗不是妄想
dennis28a 發表於 2026-6-20 21:46
架 A26 同 A28 咪又係日日咁開車
但因應皇崗大局,隔離公司拎住架 798 / 694 + B8 扭緊計
咁行山又唔入將軍澳咪得囉,
反正上秀總站有位放車,
而且九巴都係任人魚肉㗎啦;P
kay 發表於 2026-6-20 21:49
你咁講即係一區一皇崗不是妄想
運輸署唔係咁睇,亦唔會想樂見 B 車通街走
但問題出係皇崗設計上,並唔係純 B 車口岸
所以巴士公司有巴士公司幻想
運輸署有署方自己睇法,暫時署方未開閘
kitarolo 發表於 2026-6-20 17:35
有機會陷於收費表困局?
屯元天至今未有直達將軍澳巴士線
其中一個講法係 兜夠47公里觸及
976A同新界過海線比較
已經算平
平過大埔嘅907D,上水嘅678
或者可以話係其他新界過海線收得貴
dennis28a 發表於 2026-6-21 02:35
運輸署唔係咁睇,亦唔會想樂見 B 車通街走
但問題出係皇崗設計上,並唔係純 B 車口岸
香園圍嗰陣已經用站位有限嚟ban新線,皇崗同理。甚至調翻轉,深圳灣本身就係一個好好嘅樣版比皇崗抄住嚟起,要設計到純B線口岸毫無難度 (連香園圍呢種所謂可以人行過關嘅關口都做到),上面班大灣區使者係都要造福人群,拉啲普通線入去㩒低大家北上南下嘅門檻嘅,就係佢自己問題,與人無尤。
Counter argument,當啟德都可以嘈到SP5A B兩條屯門線翻嚟嘅時候,九龍東山同埋將軍澳真係只可以容納到一間公司?仲未計九龍東/中嘅啟德自己本身都已經有禮物...
dennis28a 發表於 2026-6-21 02:35
運輸署唔係咁睇,亦唔會想樂見 B 車通街走
但問題出係皇崗設計上,並唔係純 B 車口岸
睇下駛唔駛谷新皇崗過關量
本帖最後由 Toz 於 2026-6-21 09:45 編輯
將軍澳本來都有跑狗,兜完觀塘山再拉入去唔收貴無肉食,收得貴等於自己運櫈幫跑狗宣傳
另外將軍澳一半地方假日去觀塘非常快,如果創紀之城本來就有線...
dennis28a 發表於 2026-6-21 02:35
運輸署唔係咁睇,亦唔會想樂見 B 車通街走
但問題出係皇崗設計上,並唔係純 B 車口岸
但皇崗B車都可以走到小西灣, 點解將軍澳同上水不值得擁有?
33606 發表於 2026-6-21 12:45
但皇崗B車都可以走到小西灣, 點解將軍澳同上水不值得擁有?
值得,所以要積極爭取