leungky0528 發表於 2026-6-22 16:35

kay 發表於 2026-6-21 20:08
咁當初招976係咪諗住過關先




976當年唔理大家笑(無乳豬)都要高調(切蛋糕)
邊可能唔係望住個關口做野
有無心插柳都好,依家夾到個總路線就係有油水搵

MANN1579 發表於 2026-6-22 17:19


「巴士帝國」就係有趣
原本覺得 古洞/粉北 派咗彩,開估埋四條 新皇崗 招標線
個生態應該會靜一輪

點知又黎新一波「其他區」競逐
防守方嘅「超前步署」係抵贊!




jacky03 發表於 2026-6-22 23:22

lm最後290+290A 2.0;P

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-22 23:30

ENS529 發表於 2026-6-20 19:32
咁樣碌法,真係90分都唔知碌到啟德未...

雖然啟德條皇崗招標線覆蓋面細係事實,


其實啟德條皇崗招標線可以延至郵輪碼頭,疏導郵輪乘客

Choi 發表於 2026-6-22 23:52

andy92 發表於 2026-6-22 09:29
SP5B 應該轉型跟 52X 深井落橋

做青公沿線+掃管笏一直去到置樂景峰富泰,再入菁和田


再絕啲可以麗城掃到智樂,反正同Sp3錯開。

dennis28a 發表於 2026-6-23 00:24

巴士的膠 發表於 2026-6-21 21:24
咁元朗國呢?因為係法外之地,可以儲齊B1/2/9/276B特同A36?

因為北環綫、洪前鐵路未通車。

你知唔知皇巴轉 B1 / 276B 數字幾標青?

33606 發表於 2026-6-24 12:57

dennis28a 發表於 2026-6-23 00:24
因為北環綫、洪前鐵路未通車。

你知唔知皇巴轉 B1 / 276B 數字幾標青?

如果標青就不會兩程車只收一程錢吧.

3ASV174 發表於 2026-6-24 14:08

33606 發表於 2026-6-24 12:57
如果標青就不會兩程車只收一程錢吧.

兩程收一程好多人用

同兩程收足就會少好多人用,兩件事無牴觸喎
頁: 1 2 3 4 [5]
查看完整版本: 山系關口線?