kay 發表於 2026-6-21 20:08
咁當初招976係咪諗住過關先
976當年唔理大家笑(無乳豬)都要高調(切蛋糕)
邊可能唔係望住個關口做野
有無心插柳都好,依家夾到個總路線就係有油水搵
「巴士帝國」就係有趣
原本覺得 古洞/粉北 派咗彩,開估埋四條 新皇崗 招標線
個生態應該會靜一輪
點知又黎新一波「其他區」競逐
防守方嘅「超前步署」係抵贊!
lm最後290+290A 2.0;P
ENS529 發表於 2026-6-20 19:32
咁樣碌法,真係90分都唔知碌到啟德未...
雖然啟德條皇崗招標線覆蓋面細係事實,
其實啟德條皇崗招標線可以延至郵輪碼頭,疏導郵輪乘客
andy92 發表於 2026-6-22 09:29
SP5B 應該轉型跟 52X 深井落橋
做青公沿線+掃管笏一直去到置樂景峰富泰,再入菁和田
再絕啲可以麗城掃到智樂,反正同Sp3錯開。
巴士的膠 發表於 2026-6-21 21:24
咁元朗國呢?因為係法外之地,可以儲齊B1/2/9/276B特同A36?
因為北環綫、洪前鐵路未通車。
你知唔知皇巴轉 B1 / 276B 數字幾標青?
dennis28a 發表於 2026-6-23 00:24
因為北環綫、洪前鐵路未通車。
你知唔知皇巴轉 B1 / 276B 數字幾標青?
如果標青就不會兩程車只收一程錢吧.
33606 發表於 2026-6-24 12:57
如果標青就不會兩程車只收一程錢吧.
兩程收一程好多人用
同兩程收足就會少好多人用,兩件事無牴觸喎