kmb63x 發表於 2026-6-23 14:58

jocosben 發表於 2026-6-23 13:17
洪福好夢成空

屏山/洪水橋/藍地黑洞
取消/縮減/降級服務就易過(68A葵涌段,63X尖咀深長荔,兩條線變30分一班,特快版A33P/A36變兜到嘔A33P/A34, 斬一半車變614P/615P, B2加密10分鐘一班變晒XB2)
提升/增加服務邊有可能過到關(258P取消聚康/兆康站, N368, 63X不停美孚, 269B經洪福, 63X/68A加車, 更加唔好提其他AE線經呢段)

kei_hk 發表於 2026-6-23 15:50

leefung 發表於 2026-6-23 14:33
B9A亦分走左B9客量....

變左鬼打鬼....

你覺得九巴﹐會唔會放過B9唔入元朗;P


九巴肯放B9唔入元朗﹐咪唔會鬼打鬼囉。

但現時的安排﹐擺明想借B9吸引屯門人選用B1北上。
換句話說﹐B9A 只係擺明居馬開加班短棍車﹐睇下可以爭多幾多客仔。
同埋方便元朗市中心的客仔﹐唔駛B9要更深入去到元朗大馬路一帶。


B9 & B9A 視為同一條路線﹐九巴應該計過數 or 策略性路線﹐覺得係有得做才會將這條線正式化。

FBI2 發表於 2026-6-23 15:55

kei_hk 發表於 2026-6-23 15:50
你覺得九巴﹐會唔會放過B9唔入元朗




B9和B9A可以合併,B9加經元朗大馬路。

kei_hk 發表於 2026-6-23 15:59

FBI2 發表於 2026-6-23 15:55
B9和B9A可以合併,B9加經元朗大馬路。

如果九巴想合併﹐B9A就唔會改為正式路線啦。:$


可能九巴都估到﹐B9要入埋大馬路﹐行車時間就唔夠吸引。
所以﹐寧可當B9A係 B9的短棍加班車﹐以保持B9的吸引性。

FBI2 發表於 2026-6-23 16:40

kei_hk 發表於 2026-6-23 15:59
如果九巴想合併﹐B9A就唔會改為正式路線啦。




B9係唔係都唔吸引,客量一直處於普通水平.

chowchi 發表於 2026-6-23 16:56

FBI2 發表於 2026-6-23 15:55
B9和B9A可以合併,B9加經元朗大馬路。

第日屯門人用晒深圳灣/新皇崗, B9經大馬路, 咪可以用來做貴價屯巿<->元朗大馬路特快, keep倒15min 一班既話其實都好唔錯

kei_hk 發表於 2026-6-23 17:04

FBI2 發表於 2026-6-23 16:40
B9係唔係都唔吸引,客量一直處於普通水平.

當九巴視為係一條策略性的路線﹐客量唔好﹐都係會照keep。;P


這樣便解釋到點解B9A會轉為正式路線。

kmb63x 發表於 2026-6-23 17:24

kei_hk 發表於 2026-6-23 17:04
當九巴視為係一條策略性的路線﹐客量唔好﹐都係會照keep。




B9A路線上已經好吸引, 客源又已經極大化咗, YOHO不停站去蓮塘半個鐘

做唔起純粹係蓮塘果邊比起福田吸引力低好多, 無咩必要唔會揀蓮塘過關

JH_LE4612 發表於 2026-6-23 17:39

本帖最後由 JH_LE4612 於 2026-6-23 17:42 編輯

kei_hk 發表於 2026-6-23 15:59
如果九巴想合併﹐B9A就唔會改為正式路線啦。




有咩 causation呢?

調翻轉,會唔會係因為運吉行政上想 justify整合/修改一條招標線,所以要用一條正名嘅支線嚟數客過橋?利申冇內幕料。

依家B9收費貴,唔多客尚且可以維皮,但係當新皇崗開幕,B9系客源進一步分薄,開拓下新客源都合理,好似冇紅橋咪屯中。唔係話合併一定有著數,但係留翻啲 option比自己都好。反而係一條 B1一條276B會點樣塞死大馬路,搞到B9入唔到去...但一條正名嘅B9A唔係正正容易入大馬路插旗過一條試辦嘅B9A咩?所以我當佢插旗會唔會易理解啲?

坦白講新東仲有多少少誘因用香園圍,新西我真係冧唔到點解要捨落馬洲皇崗取香園圍,本身已經有兩蚊巴士搭,要平嘅 B1 276B點都平過B9,驚人逼嘅其實皇崗都夠位分流落馬洲啦,深東又唔見特別多人要去,所以B9系我自己幾悲觀...

西九小確幸 發表於 2026-6-23 17:39

本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-26 13:26 編輯

del
頁: 1 [2] 3 4
查看完整版本: 2026/27 元朗區rpp 結果