ECBuzz 發表於 2026-6-23 13:47
可能歸大埔區?
rpp,一向做法,途經的地區都上埋該區文件,所以關於果區,但可以從其他區的rpp結果睇到落實定擱置或暫緩有新變化再交上區會討論
JC8385 發表於 2026-6-24 05:38
你話停石埗村都仲由你
洪福自轉一圈咁唔開胃點頂
69X天耀特不停
JC8385 發表於 2026-6-24 05:38
你話停石埗村都仲由你
洪福自轉一圈咁唔開胃點頂
同意, 好似269C A37都係停石埗
唔會好似269D/NA37咁自轉嘥時間
kmb63x 發表於 2026-6-24 10:20
同意, 好似269C A37都係停石埗
唔會好似269D/NA37咁自轉嘥時間
NA37真係呃錢之最
N30S如果而家仲係度肯定快過佢入機場
仲以為269B不落實嘅意思,係黃埔8A取消不成所以269B唔加分段,完來係唔兜洪福邨:L。
JC8385 發表於 2026-6-24 12:53
NA37真係呃錢之最
N30S如果而家仲係度肯定快過佢入機場
去機場方向GE洪福自轉係唔順路... 同NA33要入去屯門站入面一樣.. 伏.