3ASV174 發表於 2026-6-24 12:56
似乎有俾每間公司 KPI 要買幾多
唔止你想唔想 claim 資助,係俾你 claim 但你一定要買
政府一向都係睇你洗剩幾多錢,先決定下次比幾多你,埋單用唔晒咪下次冇咁多資助比你。有時明知係垃圾都照買返嚟唔係冇原因。
RyanPun 發表於 2026-6-24 13:07
政府一向都係睇你洗剩幾多錢,先決定下次比幾多你,埋單用唔晒咪下次冇咁多資助比你。有時明知係垃圾都照 ...
某程度上,招標有幫助先吸引人買
天空之神 發表於 2026-6-24 13:05
唔計限重問題係可行的
問題係﹐政府肯唔肯開綠燈?
江湖傳聞連12.8米柴油車都話唔再批新車。
如果屬實﹐12.8米的電車就再加多一個因素而不會出現。
RyanPun 發表於 2026-6-24 13:07
政府一向都係睇你洗剩幾多錢,先決定下次比幾多你,埋單用唔晒咪下次冇咁多資助比你。有時明知係垃圾都照 ...
https://www.hkitalk.net/HKiTalk2/thread-2292983-1-1.html
參考之前版友 quote 九巴 AGM 個講法
如果字眼上無引用錯誤
買幾多電動巴士唔係巴士公司完全自己話事
資助完電動巴士車價先可能同柴油巴士平手或者貴少少
如果咁反感電動巴士,睇唔到巴士公司有誘因為拎而拎資助
kei_hk 發表於 2026-6-24 13:48
問題係﹐政府肯唔肯開綠燈?
九巴仲有一堆復古12米8係度...如果唔比出牌,批車放係度做乜?
所以唔成立
leefung 發表於 2026-6-24 14:42
九巴仲有一堆復古12米8係度...如果唔比出牌,批車放係度做乜?
所以唔成立
江湖傳聞係叫巴士公司唔好再買全新的12.8米車﹐已入手就可以出牌。
參詳 : Link
kei_hk 發表於 2026-6-24 14:54
江湖傳聞係叫巴士公司唔好再買全新的12.8米車﹐已入手就可以出牌。
參詳 : Link
有冇諗過係巴士公司唔購買12.8m係因為之前買得太多而無乜作為,而唔係運輸署叫巴士公司唔好買。
以機場巴士為例,行李架已經佔左好大的空間,而座位距離又長左,所以需要12.8m 巴士先可以滿足日常需求。
認為九巴短期內末必會購入大量雙層電巴。
AED 載客量高→續航/穩定性低
BED 載客量低→續航好
是但賭一款都有機會死。
係睇下AED 有冇新嘅version/新電池配置
Djr7 發表於 2026-6-24 17:49
認為九巴短期內末必會購入大量雙層電巴。
AED 載客量高→續航/穩定性低
BED 載客量低→續航好
要配合政府任務走唔甩
RH7539 發表於 2026-6-24 15:22
有冇諗過係巴士公司唔購買12.8m係因為之前買得太多而無乜作為,而唔係運輸署叫巴士公司唔好買。
以機場 ...
大西北而家只要班次合理 12米已經夠哂載
區內線除左78A有邊條要用到12.8米