找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[分享/報告] 淺談 引進雙層電巴代替傳統柴油巴士的可行性

  [複製鏈接]
RyanPun 發表於 2026-6-24 13:07 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
3ASV174 發表於 2026-6-24 12:56
似乎有俾每間公司 KPI 要買幾多

唔止你想唔想 claim 資助,係俾你 claim 但你一定要買

政府一向都係睇你洗幾多錢,先決定下次比幾多你,埋單用唔晒咪下次冇咁多資助比你。有時明知係垃圾都照買返嚟唔係冇原因。

最愛的、城巴的、667的、一個傻佬

                                    Advertisement

 樓主| RH7539 發表於 2026-6-24 13:24 | 顯示全部樓層
RyanPun 發表於 2026-6-24 13:07
政府一向都係睇你洗剩幾多錢,先決定下次比幾多你,埋單用唔晒咪下次冇咁多資助比你。有時明知係垃圾都照 ...

某程度上,招標有幫助先吸引人買

kei_hk 發表於 2026-6-24 13:48 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-24 13:05
唔計限重問題係可行的

問題係﹐政府肯唔肯開綠燈?


江湖傳聞連12.8米柴油車都話唔再批新車。

如果屬實﹐12.8米的電車就再加多一個因素而不會出現。
 
3ASV174 發表於 2026-6-24 14:00 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RyanPun 發表於 2026-6-24 13:07
政府一向都係睇你洗剩幾多錢,先決定下次比幾多你,埋單用唔晒咪下次冇咁多資助比你。有時明知係垃圾都照 ...

https://www.hkitalk.net/HKiTalk2/thread-2292983-1-1.html

參考之前版友 quote 九巴 AGM 個講法
如果字眼上無引用錯誤
買幾多電動巴士唔係巴士公司完全自己話事

資助完電動巴士車價先可能同柴油巴士平手或者貴少少
如果咁反感電動巴士,睇唔到巴士公司有誘因為拎而拎資助
如要討論,請先自貼差餉單一次
leefung 發表於 2026-6-24 14:42 | 顯示全部樓層
kei_hk 發表於 2026-6-24 13:48
問題係﹐政府肯唔肯開綠燈?

九巴仲有一堆復古12米8係度...如果唔比出牌,批車放係度做乜?

所以唔成立
kei_hk 發表於 2026-6-24 14:54 | 顯示全部樓層
leefung 發表於 2026-6-24 14:42
九巴仲有一堆復古12米8係度...如果唔比出牌,批車放係度做乜?

所以唔成立

江湖傳聞係叫巴士公司唔好再買全新的12.8米車﹐已入手就可以出牌。

參詳 : Link


 
 樓主| RH7539 發表於 2026-6-24 15:22 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kei_hk 發表於 2026-6-24 14:54
江湖傳聞係叫巴士公司唔好再買全新的12.8米車﹐已入手就可以出牌。

參詳 : Link

有冇諗過係巴士公司唔購買12.8m  係因為之前買得太多而無乜作為,而唔係運輸署叫巴士公司唔好買。
以機場巴士為例,行李架已經佔左好大的空間,而座位距離又長左,所以需要12.8m 巴士先可以滿足日常需求。
Djr7 發表於 2026-6-24 17:49 來自手機 | 顯示全部樓層
認為九巴短期內末必會購入大量雙層電巴。
AED 載客量高→續航/穩定性低
BED 載客量低→續航好
是但賭一款都有機會死。
係睇下AED 有冇新嘅version/新電池配置
kay 發表於 2026-6-24 19:42 | 顯示全部樓層
Djr7 發表於 2026-6-24 17:49
認為九巴短期內末必會購入大量雙層電巴。
AED 載客量高→續航/穩定性低
BED 載客量低→續航好

要配合政府任務走唔甩
非誠無品老屈皆勿擾
西記West 發表於 2026-6-24 20:36 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RH7539 發表於 2026-6-24 15:22
有冇諗過係巴士公司唔購買12.8m  係因為之前買得太多而無乜作為,而唔係運輸署叫巴士公司唔好買。
以機場 ...

大西北而家只要班次合理 12米已經夠哂載
區內線除左78A有邊條要用到12.8米
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-24 23:46

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表