KMBe500 發表於 2026-6-24 22:57

瑞典某大品牌,應該係富豪啦

KU_7002 發表於 2026-6-24 23:33

Djr7 發表於 2026-6-24 17:49
認為九巴短期內末必會購入大量雙層電巴。
AED 載客量高→續航/穩定性低
BED 載客量低→續航好


隔離公司搵ADL行K線又睇落問題不大

九巴擺AED去行短途線係咪都得啊?

kay 發表於 2026-6-25 11:29

少少題外話部CRRC今日有驗車

Djr7 發表於 2026-6-25 16:17

KU_7002 發表於 2026-6-24 23:33
隔離公司搵ADL行K線又睇落問題不大

九巴擺AED去行短途線係咪都得啊?

夜晚唔夠電套返柴油車, 富泰成日長期都有一部電巴泊k58坑。 同埋行到晏晝三四點唔夠電,同行緊k51a 嘅柴油巴互調, 呢個情況都成日出現。 題外話,E500EV 暫時目測行公路續航好過行市區

HV7025 發表於 2026-6-25 16:35

可唔可行都係睇餸食飯
Wrightbus賣349萬一架雙層電動,如果拎埋80萬資助,講緊大約270萬一架,仲平過柴油車(有版友文章列出嶼巴B8L 313萬,不過特急起貨呢個價其實OK),平一截呢個前題下,架電動行唔足全日、調度麻煩呢啲已經係價錢包咗

但如果係正常400幾萬一架電雙,資助後都仲要300幾萬,用起上嚟又多限制,就梗係興趣不大

西記West 發表於 2026-6-25 18:34

HV7025 發表於 2026-6-25 16:35
可唔可行都係睇餸食飯
Wrightbus賣349萬一架雙層電動,如果拎埋80萬資助,講緊大約270萬一架,仲平過柴油車 ...

政治任務 交牌可以唔買
將來個價會跌 唔需要擔心

HV7025 發表於 2026-6-25 20:00

西記West 發表於 2026-6-25 18:34
政治任務 交牌可以唔買
將來個價會跌 唔需要擔心

以而家油價,電巴本身已經值得考慮
雖然用起上嚟麻煩啲,但燃料錢慳番好多
實數唔知,但假設電費係油錢一半,一日慳到嘅錢都用千計,足夠令一堆中短途路線少蝕變少賺、大蝕變少蝕

只係近年啲長途線太好搵,如果電巴擺到落長途就真係賺到fat fat,但暫時技術未可以咁做,用唔到落長途咪咦咦淆淆,但其實仲有好多中短途、半日車可以考慮用電巴

羅小盒080521 發表於 2026-6-25 22:28

自已覺得柴油巴士相比電油私家車更加難被取代

kingprowm 發表於 2026-6-26 11:41

屯廠既舊頭 ATENU 散貨都散得8899,出面廠既頭批 P 牌 AVBWU 都陸續甩牌轉後備車,其實再入批雙層電動車去市區廠都得
頁: 1 2 [3]
查看完整版本: 淺談 引進雙層電巴代替傳統柴油巴士的可行性