找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[分享/報告] 淺談 引進雙層電巴代替傳統柴油巴士的可行性

  [複製鏈接]
KMBe500 發表於 2026-6-24 22:57 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
瑞典某大品牌,應該係富豪啦

                                    Advertisement

KU_7002 發表於 2026-6-24 23:33 | 顯示全部樓層
Djr7 發表於 2026-6-24 17:49
認為九巴短期內末必會購入大量雙層電巴。
AED 載客量高→續航/穩定性低
BED 載客量低→續航好

隔離公司搵ADL行K線又睇落問題不大

九巴擺AED去行短途線係咪都得啊?

kay 發表於 2026-6-25 11:29 | 顯示全部樓層
少少題外話部CRRC今日有驗車
非誠無品老屈皆勿擾
Djr7 發表於 2026-6-25 16:17 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KU_7002 發表於 2026-6-24 23:33
隔離公司搵ADL行K線又睇落問題不大

九巴擺AED去行短途線係咪都得啊?

夜晚唔夠電套返柴油車, 富泰成日長期都有一部電巴泊k58坑。 同埋行到晏晝三四點唔夠電,同行緊k51a 嘅柴油巴互調, 呢個情況都成日出現。 題外話,E500EV 暫時目測行公路續航好過行市區
HV7025 發表於 2026-6-25 16:35 | 顯示全部樓層
可唔可行都係睇餸食飯
Wrightbus賣349萬一架雙層電動,如果拎埋80萬資助,講緊大約270萬一架,仲平過柴油車(有版友文章列出嶼巴B8L 313萬,不過特急起貨呢個價其實OK),平一截呢個前題下,架電動行唔足全日、調度麻煩呢啲已經係價錢包咗

但如果係正常400幾萬一架電雙,資助後都仲要300幾萬,用起上嚟又多限制,就梗係興趣不大
不明白 到底辱了你哪裡 總覺得世界與你為敵
西記West 發表於 2026-6-25 18:34 來自手機 | 顯示全部樓層
HV7025 發表於 2026-6-25 16:35
可唔可行都係睇餸食飯
Wrightbus賣349萬一架雙層電動,如果拎埋80萬資助,講緊大約270萬一架,仲平過柴油車 ...

政治任務 交牌可以唔買
將來個價會跌 唔需要擔心
HV7025 發表於 2026-6-25 20:00 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

西記West 發表於 2026-6-25 18:34
政治任務 交牌可以唔買
將來個價會跌 唔需要擔心

以而家油價,電巴本身已經值得考慮
雖然用起上嚟麻煩啲,但燃料錢慳番好多
實數唔知,但假設電費係油錢一半,一日慳到嘅錢都用千計,足夠令一堆中短途路線少蝕變少賺、大蝕變少蝕

只係近年啲長途線太好搵,如果電巴擺到落長途就真係賺到fat fat,但暫時技術未可以咁做,用唔到落長途咪咦咦淆淆,但其實仲有好多中短途、半日車可以考慮用電巴
不明白 到底辱了你哪裡 總覺得世界與你為敵
羅小盒080521 發表於 2026-6-25 22:28 | 顯示全部樓層
自已覺得柴油巴士相比電油私家車更加難被取代
kingprowm 發表於 2026-6-26 11:41 | 顯示全部樓層
屯廠既舊頭 ATENU 散貨都散得8899,出面廠既頭批 P 牌 AVBWU 都陸續甩牌轉後備車,其實再入批雙層電動車去市區廠都得
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 03:56

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表