[分享/報告]
淺談 引進雙層電巴代替傳統柴油巴士的可行性
火
[複製鏈接]
|
隔離公司搵ADL行K線又睇落問題不大
九巴擺AED去行短途線係咪都得啊?
|
|
|
|
|
|
|
|
KU_7002 發表於 2026-6-24 23:33
隔離公司搵ADL行K線又睇落問題不大
九巴擺AED去行短途線係咪都得啊?
夜晚唔夠電套返柴油車, 富泰成日長期都有一部電巴泊k58坑。 同埋行到晏晝三四點唔夠電,同行緊k51a 嘅柴油巴互調, 呢個情況都成日出現。 題外話,E500EV 暫時目測行公路續航好過行市區 |
|
|
|
|
|
|
|
可唔可行都係睇餸食飯
Wrightbus賣349萬一架雙層電動,如果拎埋80萬資助,講緊大約270萬一架,仲平過柴油車(有版友文章列出嶼巴B8L 313萬,不過特急起貨呢個價其實OK),平一截呢個前題下,架電動行唔足全日、調度麻煩呢啲已經係價錢包咗
但如果係正常400幾萬一架電雙,資助後都仲要300幾萬,用起上嚟又多限制,就梗係興趣不大 |
|
|
不明白 到底辱了你哪裡 總覺得世界與你為敵
|
|
|
|
|
HV7025 發表於 2026-6-25 16:35
可唔可行都係睇餸食飯
Wrightbus賣349萬一架雙層電動,如果拎埋80萬資助,講緊大約270萬一架,仲平過柴油車 ...
政治任務 交牌可以唔買
將來個價會跌 唔需要擔心 |
|
|
|
|
|
|
|
西記West 發表於 2026-6-25 18:34
政治任務 交牌可以唔買
將來個價會跌 唔需要擔心
以而家油價,電巴本身已經值得考慮
雖然用起上嚟麻煩啲,但燃料錢慳番好多
實數唔知,但假設電費係油錢一半,一日慳到嘅錢都用千計,足夠令一堆中短途路線少蝕變少賺、大蝕變少蝕
只係近年啲長途線太好搵,如果電巴擺到落長途就真係賺到fat fat,但暫時技術未可以咁做,用唔到落長途咪咦咦淆淆,但其實仲有好多中短途、半日車可以考慮用電巴 |
|
|
不明白 到底辱了你哪裡 總覺得世界與你為敵
|
|
|
|
|
|
屯廠既舊頭 ATENU 散貨都散得8899,出面廠既頭批 P 牌 AVBWU 都陸續甩牌轉後備車,其實再入批雙層電動車去市區廠都得 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|