m_rd08 發表於 2026-6-24 22:04

機場GTC總站巴士站位分兩階段重組

本帖最後由 m_rd08 於 2026-6-25 19:19 編輯



JC1343 發表於 2026-6-24 22:23

聽講幅圖搞到班車長一頭霧水

ethan71 發表於 2026-6-24 22:26

A34前面堆泊位全部都吉晒唔用?

EW9016 發表於 2026-6-24 22:30

ethan71 發表於 2026-6-24 22:26
A34前面堆泊位全部都吉晒唔用?

明顯係比城巴、不過龍運好似割得太多比人
今次E32 E41 E36P 改位係德政

deal5354 發表於 2026-6-24 22:35

本帖最後由 deal5354 於 2026-6-24 22:55 編輯

EW9016 發表於 2026-6-24 22:30
明顯係比城巴、不過龍運好似割得太多比人
今次E32 E41 E36P 改位係德政
新E32/E41/E36P都係露天位(現時E42 個泊位),我覺得分別唔大。GTC依加有33個泊位,咁計埋近城巴果邊個落客站,龍運有18個泊位用,城巴都係得15個泊位用。

NWFB007 發表於 2026-6-24 22:37

E36P去航天城都係用返原位唔搬?

deal5354 發表於 2026-6-24 22:39

本帖最後由 deal5354 於 2026-6-24 23:28 編輯

ethan71 發表於 2026-6-24 22:26
A34前面堆泊位全部都吉晒唔用?
我估前面5個泊位應該係城巴全E線,分別係E11/A、E21/D、E22/X、E22A/P、E23/A,原有E22系上客泊位分分鐘比埋A線用哂

KE7066 發表於 2026-6-24 22:43

EW9016 發表於 2026-6-24 22:30
明顯係比城巴、不過龍運好似割得太多比人
今次E32 E41 E36P 改位係德政

加咗六個位,一人一半公道啦 :L

HY1012 發表於 2026-6-24 22:49

JC1343 發表於 2026-6-24 22:23
聽講幅圖搞到班車長一頭霧水

有幾難明呀,宜家都用緊個站啦

kmb71k 發表於 2026-6-24 22:50

A47X/NA47自成一角
頁: [1] 2 3
查看完整版本: 機場GTC總站巴士站位分兩階段重組