kmb63x 發表於 2026-6-25 09:50

deal5354 發表於 2026-6-25 09:16
望落前左, 但由嘆息橋行去粉紅區新E36/E37個站位個要屈2個灣先到, 反而車頭改向左出口, 司機仲難睇到乘客 ...

又咁諗, E33車長最開心係同其他線踏正開車時間可以第一架車出閘, 唔駛排迴旋處出同之後後勤區上客

希望有新總站後, E車返GTC唔駛再兜入去舊果邊慢慢碌先返過嚟新呢邊

JC1343 發表於 2026-6-25 11:39

maomao221 發表於 2026-6-24 23:13
右邊係客運大樓門口?

下邊係新開嘅擴展部分?


幅圖最起碼都要標示返啲基本設施先啦(例如售票處),連日日入GTC嘅車長都睇到R晒頭,更何況係搭車嘅客

1234567 發表於 2026-6-25 16:20

3bx 發表於 2026-6-25 09:08
A43/A43P 收得最貴及多遊客搭,放靚位都啱。

我覺得如果做得好D,應該A47X放A43/A43P後面,其他新界東路 ...

A30放最尾就唔得,A31放最尾就冇問題?

m_rd08 發表於 2026-6-25 19:19

deal5354 發表於 2026-6-24 22:39
我估前面5個泊位應該係城巴全E線,分別係E11/A、E21/D、E22/X、E22A/P、E23/A,原有E22系上客泊位分分鐘比 ...

又俾你估中;P

deal5354 發表於 2026-6-25 19:48

m_rd08 發表於 2026-6-25 19:19
又俾你估中

唔難估呀,當E11/21/23系都搬左黎紅區較遠既站位之後,得番東九龍E線未搬過去。:lol

BTW, 點解A22同A25 仲要放埋一齊,雖然路線服務範圍相似,但A22班次唔疏易冇位放。:L
反而A20/23其實可以放埋一齊,A28自己一個泊位可能留埋比A28X回程。



Billy~~ 發表於 2026-6-25 20:50

每晚龍運零晨12點機場開尾班車,車貼車上客盛況將會消失
宜家14架龍運尾班車車貼車一齊上客一齊開車都幾壯觀

kmb63x 發表於 2026-6-25 21:09

m_rd08 發表於 2026-6-25 19:19
又俾你估中

DEL

99MAN 發表於 2026-6-27 15:53

kmb71k 發表於 2026-6-24 22:50
A47X/NA47自成一角

諗唔明點解唔同e42調,去大埔嘅可以a47x e41叫兩飛

deal5354 發表於 2026-6-27 16:43

99MAN 發表於 2026-6-27 15:53
諗唔明點解唔同e42調,去大埔嘅可以a47x e41叫兩飛
E42放得太近客運大樓谷唔到人搭A41/46:lol A47X擺前d明顯想班唔熟GTC站位既大埔人搭佢唔搭E41
頁: 1 2 [3]
查看完整版本: 機場GTC總站巴士站位分兩階段重組