[路線消息]
機場GTC總站巴士站位分兩階段重組
火
[複製鏈接]
|
又咁諗, E33車長最開心係同其他線踏正開車時間可以第一架車出閘, 唔駛排迴旋處出同之後後勤區上客
希望有新總站後, E車返GTC唔駛再兜入去舊果邊慢慢碌先返過嚟新呢邊
|
|
|
|
|
|
|
|
幅圖最起碼都要標示返啲基本設施先啦(例如售票處),連日日入GTC嘅車長都睇到R晒頭,更何況係搭車嘅客
|
|
|
|
|
|
|
|
3bx 發表於 2026-6-25 09:08
A43/A43P 收得最貴及多遊客搭,放靚位都啱。
我覺得如果做得好D,應該A47X放A43/A43P後面,其他新界東路 ...
A30放最尾就唔得,A31放最尾就冇問題? |
|
|
|
|
|
|
|
又俾你估中
|
|
|
|
|
|
|
|
唔難估呀,當E11/21/23系都搬左黎紅區較遠既站位之後,得番東九龍E線未搬過去。
BTW, 點解A22同A25 仲要放埋一齊,雖然路線服務範圍相似,但A22班次唔疏易冇位放。
反而A20/23其實可以放埋一齊,A28自己一個泊位可能留埋比A28X回程。
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|