hp8961 發表於 2026-6-25 02:14

城巴又無開尾班車,今次輪到西沙灣

據區議員所述,6月18日城巴580線尾班車 (沙田市中心 00:10) 無故消失,導致候車乘客需改坐的士回家。

類似事件已經唔係第一次發生,近年城巴亦試過冇開75線尾班車(來回方向各兩班)同R8線尾班車(城巴時段內幾班車都冇開,包括尾車在內)。

除咗城巴之外,九巴近年最出名就係冇開唯一一班R603。
唔知其他巴士公司近年又有冇試過冇開尾班車呢啲咁離譜嘅事件呢?(因突發事件,例如壞車導致隔45分鐘後補開933尾車呢啲不計算在內)
運輸署又應該就此對巴士公司採取咩罰則呢?


資料來源:鄧肇峰 Facebook
https://www.facebook.com/100063634493485/posts/1631931362271331/?mibextid=wwXIfr&rdid=Rj3N3oykMpacqfOh#

hkitalk.media 發表於 2026-6-25 11:02

城巴前晚於西沙灣舉行乘客聯絡小組會議,有沙田區議員專程前往反映上週四(6月18日)晚上,580 線尾班車無故失蹤,結果幾位乘客苦候多時後需要轉乘的士回家。該路線剛於上星期一延長尾班車時間至 00:10,而城巴亦確認事件,並指起因是車長的失誤。有消息指,當晚車長自行提早收工,但卻未能及時發現。


另外鄧議員亦爭取提早 980X 頭班車提早開出、382 延長至西沙灣、586及587加班等。




相片轉載自鄧肇峰議員專頁



FBI2 發表於 2026-6-25 08:12

當年中巴15就係開少一班尾車,就俾人削線。今天城巴重演,會否俾運吉削線?

kay 發表於 2026-6-25 08:20

FBI2 發表於 2026-6-25 08:12
當年中巴15就係開少一班尾車,就俾人削線。今天城巴重演,會否俾運吉削線? ...

年份遠少少既R8事故都唔見有大影響


不過呢行既人似乎都唔想運吉執正做
除左驗車

渡輪組個邊缺失睇到寬鬆到去唔合理程度

mattwong09 發表於 2026-6-25 09:27

kay 發表於 2026-6-25 08:20
年份遠少少既R8事故都唔見有大影響




香港嘅公共交通基本上係無皇管,無論服務水平幾差都唔會有後果

ENS529 發表於 2026-6-25 09:32

[舊事重提]想知嗰個咩「人工智能營運控制中心」其實發揮咗啲乜嘢作用?;P

https://hkitalk.net/HKiTalk2/forum.php?mod=viewthread&tid=2203989

山陽岡山 發表於 2026-6-25 09:57

FBI2 發表於 2026-6-25 08:12
當年中巴15就係開少一班尾車,就俾人削線。今天城巴重演,會否俾運吉削線? ...

咁多年幾間巴士公司脫班冇開尾班車

如果每次都斬14條線就好笑
斬下斬下路線數量已經夠開一間新嘅巴士公司

天空之神 發表於 2026-6-25 10:03

山陽岡山 發表於 2026-6-25 09:57
咁多年幾間巴士公司脫班冇開尾班車

如果每次都斬14條線就好笑


支持斬線

斬 14 條開返 22 條

drbean7218 發表於 2026-6-25 11:32

本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-25 11:35 編輯

睇返議員爭取的

1. 980X 頭班車提早開出

可行, 其實可以全部改哂去西沙灣都得, 反正嗰段路暫時少人搭。

2. 382 延長至西沙灣

只是時間問題。朝早382離開烏溪沙站都坐唔滿, 仲有大把位剩。

3. 586及587加班
587 朝早可以諗諗加班, 它直出九龍站轉西隧車好過坐980X漫遊馬鞍山。

lemontea 發表於 2026-6-25 11:40

6萬蚊一個月既陳經理, 肚滿腸肥, 成為一眾城巴人的奮鬥目標.
頁: [1] 2
查看完整版本: 城巴又無開尾班車,今次輪到西沙灣