找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 城巴又無開尾班車,今次輪到西沙灣

  [複製鏈接]
hp8961 發表於 2026-6-25 02:14 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
ADVERTISEMENT
據區議員所述,6月18日城巴580線尾班車 (沙田市中心 00:10) 無故消失,導致候車乘客需改坐的士回家。

類似事件已經唔係第一次發生,近年城巴亦試過冇開75線尾班車(來回方向各兩班)同R8線尾班車(城巴時段內幾班車都冇開,包括尾車在內)。

除咗城巴之外,九巴近年最出名就係冇開唯一一班R603。
唔知其他巴士公司近年又有冇試過冇開尾班車呢啲咁離譜嘅事件呢?(因突發事件,例如壞車導致隔45分鐘後補開933尾車呢啲不計算在內)
運輸署又應該就此對巴士公司採取咩罰則呢?


資料來源:鄧肇峰 Facebook
https://www.facebook.com/1000636 ... d=Rj3N3oykMpacqfOh#

                                    Advertisement

hkitalk.media 發表於 2026-6-25 11:02 | 顯示全部樓層
城巴前晚於西沙灣舉行乘客聯絡小組會議,有沙田區議員專程前往反映上週四(6月18日)晚上,580 線尾班車無故失蹤,結果幾位乘客苦候多時後需要轉乘的士回家。該路線剛於上星期一延長尾班車時間至 00:10,而城巴亦確認事件,並指起因是車長的失誤。有消息指,當晚車長自行提早收工,但卻未能及時發現。


另外鄧議員亦爭取提早 980X 頭班車提早開出、382 延長至西沙灣、586及587加班等。


580.png

相片轉載自鄧肇峰議員專頁



https://linktr.ee/hkitalk
FBI2 發表於 2026-6-25 08:12 來自手機 | 顯示全部樓層
當年中巴15就係開少一班尾車,就俾人削線。今天城巴重演,會否俾運吉削線?
成世人只懂玩巴士
kay 發表於 2026-6-25 08:20 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-25 08:12
當年中巴15就係開少一班尾車,就俾人削線。今天城巴重演,會否俾運吉削線? ...

年份遠少少既R8事故都唔見有大影響


不過呢行既人似乎都唔想運吉執正做
除左驗車

渡輪組個邊缺失睇到寬鬆到去唔合理程度
非誠無品老屈皆勿擾
mattwong09 發表於 2026-6-25 09:27 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-25 08:20
年份遠少少既R8事故都唔見有大影響

香港嘅公共交通基本上係無皇管,無論服務水平幾差都唔會有後果
支持1/2A代車行走觀塘線
ENS529 發表於 2026-6-25 09:32 來自手機 | 顯示全部樓層
[舊事重提]想知嗰個咩「人工智能營運控制中心」其實發揮咗啲乜嘢作用?

https://hkitalk.net/HKiTalk2/for ... ead&tid=2203989
山陽岡山 發表於 2026-6-25 09:57 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-25 08:12
當年中巴15就係開少一班尾車,就俾人削線。今天城巴重演,會否俾運吉削線? ...

咁多年幾間巴士公司脫班冇開尾班車

如果每次都斬14條線就好笑
斬下斬下路線數量已經夠開一間新嘅巴士公司
天空之神 發表於 2026-6-25 10:03 | 顯示全部樓層
山陽岡山 發表於 2026-6-25 09:57
咁多年幾間巴士公司脫班冇開尾班車

如果每次都斬14條線就好笑

支持斬線

斬 14 條開返 22 條
.
drbean7218 發表於 2026-6-25 11:32 | 顯示全部樓層
本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-25 11:35 編輯

睇返議員爭取的

1. 980X 頭班車提早開出

可行, 其實可以全部改哂去西沙灣都得, 反正嗰段路暫時少人搭。

2. 382 延長至西沙灣

只是時間問題。朝早382離開烏溪沙站都坐唔滿, 仲有大把位剩。

3. 586及587加班
587 朝早可以諗諗加班, 它直出九龍站轉西隧車好過坐980X漫遊馬鞍山。
lemontea 發表於 2026-6-25 11:40 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

6萬蚊一個月既陳經理, 肚滿腸肥, 成為一眾城巴人的奮鬥目標.
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-25 14:02

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表