當年中巴15就係開少一班尾車,就俾人削線。今天城巴重演,會否俾運吉削線? ...
小巴經常性十日有八日唔跟時間表開車啦投訴到都唔知可以打咩好
太陽照常升起.jpg
FBI2 發表於 2026-6-25 08:12
當年中巴15就係開少一班尾車,就俾人削線。今天城巴重演,會否俾運吉削線? ...
中巴15事件係中巴削減14條線後的事
之後連中巴3/41/45/47都唔撈,直接比城巴做
中巴事件要被運輸署罰8000元
城巴580一事,都係一樣要罰款了事 以現代科技,一班車喺總站無着車,應該會即刻知喎,如果個控制中心唔作出反應嘅話一係有人盲咗,一係個系統太垃圾。
理論上出呢啲事,首先係
1. 班車無着車,個ETA消失
2. 個系統檢查到呢班車係尾班車,個控制中心部電腦即刻彈通知,要求人手處理
3. 人手處理睇情況,處理方式可能包括:
A. 知道係突發事件,班車會延誤,然後人手喺ETA加入延時
B. 因為不可抗力因素,班車行唔到,喺app發通知要求乘客轉用替代路線
C. 作出臨時車務調動,ETA自動更新。 2019年一晚,我係屯門市中心等19:10尾班62X出九龍,因無車番到屯門結果無左尾班車,要等到19:25頭班經屯市259D才有車搭。電郵去九記投訴,無回應有否補回62X尾班車。我覺得好大機會無補回尾車。
論公關形象,城巴應盡快安排一個假曰前夕晚上(如30/6晚)尾班車免費作補償 miklcct 發表於 2026-6-25 17:41
以現代科技,一班車喺總站無着車,應該會即刻知喎,如果個控制中心唔作出反應嘅話一係有人盲咗,一係個系統 ...
之前試過930愉城尾車遲到, 個ETA淨係灰色預定班次一路幾分鐘幾分鐘咁delay
最後架車反而早過佢個預定班次開(原定0000->預定0020->實際0015), 都係開咗車之後先出返啱ETA
所以我覺得個system應該冇特別flag尾班車有咩動作(除咗標示“尾班車”之外...) hz6751 發表於 2026-6-25 23:45
2019年一晚,我係屯門市中心等19:10尾班62X出九龍,因無車番到屯門結果無左尾班車,要等到19:25頭班經屯市2 ...
我記得本站N年前有人投訴過N680港島尾車經常消失, 要等681頭車 KG1428 發表於 2026-6-25 13:00
中巴15事件係中巴削減14條線後的事
之後連中巴3/41/45/47都唔撈,直接比城巴做
諗太多了 , R8 尾幾班車唔開都無罰任何野 , 580 失尾車睇怕都係咩事都無
hz6751 發表於 2026-6-25 23:45
2019年一晚,我係屯門市中心等19:10尾班62X出九龍,因無車番到屯門結果無左尾班車,要等到19:25頭班經屯市2 ...
15 分鐘證明唔到 D 乜 , 如果實際有開你都唔知 , 你仲要已經上咗 259D 死無對證
近年試過兩次 960X 港島尾車遲半個鐘先開 , 15 分鐘未補到車唔算好意外
樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:21
諗太多了 , R8 尾幾班車唔開都無罰任何野 , 580 失尾車睇怕都係咩事都無
會罰佢做多兩條口岸金蛋線
唔係有人覺得會有後果下話
頁:
1
[2]