找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 城巴又無開尾班車,今次輪到西沙灣

  [複製鏈接]
JX9097 發表於 2026-6-25 12:43 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
FBI2 發表於 2026-6-25 08:12
當年中巴15就係開少一班尾車,就俾人削線。今天城巴重演,會否俾運吉削線? ...

小巴經常性十日有八日唔跟時間表開車啦投訴到都唔知可以打咩好
太陽照常升起.jpg

如要討論,請先人身攻擊一次😇

                                    Advertisement

KG1428 發表於 2026-6-25 13:00 來自手機 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-25 08:12
當年中巴15就係開少一班尾車,就俾人削線。今天城巴重演,會否俾運吉削線? ...

中巴15事件係中巴削減14條線後的事

之後連中巴3/41/45/47都唔撈,直接比城巴做
中巴事件要被運輸署罰8000元
城巴580一事,都係一樣要罰款了事
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
miklcct 發表於 2026-6-25 17:41 | 顯示全部樓層
以現代科技,一班車喺總站無着車,應該會即刻知喎,如果個控制中心唔作出反應嘅話一係有人盲咗,一係個系統太垃圾。

理論上出呢啲事,首先係
1. 班車無着車,個ETA消失
2. 個系統檢查到呢班車係尾班車,個控制中心部電腦即刻彈通知,要求人手處理
3. 人手處理睇情況,處理方式可能包括:
A. 知道係突發事件,班車會延誤,然後人手喺ETA加入延時
B. 因為不可抗力因素,班車行唔到,喺app發通知要求乘客轉用替代路線
C. 作出臨時車務調動,ETA自動更新。
進智公交
hz6751 發表於 2026-6-25 23:45 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

2019年一晚,我係屯門市中心等19:10尾班62X出九龍,因無車番到屯門結果無左尾班車,要等到19:25頭班經屯市259D才有車搭。電郵去九記投訴,無回應有否補回62X尾班車。我覺得好大機會無補回尾車。
hz6751 發表於 2026-6-25 23:52 | 顯示全部樓層
論公關形象,城巴應盡快安排一個假曰前夕晚上(如30/6晚)尾班車免費作補償
魔雪巴士頻道 發表於 2026-6-25 23:57 來自手機 | 顯示全部樓層
miklcct 發表於 2026-6-25 17:41
以現代科技,一班車喺總站無着車,應該會即刻知喎,如果個控制中心唔作出反應嘅話一係有人盲咗,一係個系統 ...

之前試過930愉城尾車遲到, 個ETA淨係灰色預定班次一路幾分鐘幾分鐘咁delay
最後架車反而早過佢個預定班次開(原定0000->預定0020->實際0015), 都係開咗車之後先出返啱ETA
所以我覺得個system應該冇特別flag尾班車有咩動作(除咗標示“尾班車”之外...)
http://www.youtube.com/@FrozenBusChannel #iPower共同富裕
魔雪巴士頻道 發表於 2026-6-25 23:59 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

hz6751 發表於 2026-6-25 23:45
2019年一晚,我係屯門市中心等19:10尾班62X出九龍,因無車番到屯門結果無左尾班車,要等到19:25頭班經屯市2 ...

我記得本站N年前有人投訴過N680港島尾車經常消失, 要等681頭車
http://www.youtube.com/@FrozenBusChannel #iPower共同富裕
樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:21 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-6-25 13:00
中巴15事件係中巴削減14條線後的事

之後連中巴3/41/45/47都唔撈,直接比城巴做

諗太多了 , R8 尾幾班車唔開都無罰任何野 , 580 失尾車睇怕都係咩事都無
樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:23 | 顯示全部樓層
hz6751 發表於 2026-6-25 23:45
2019年一晚,我係屯門市中心等19:10尾班62X出九龍,因無車番到屯門結果無左尾班車,要等到19:25頭班經屯市2 ...

15 分鐘證明唔到 D 乜 , 如果實際有開你都唔知 , 你仲要已經上咗 259D 死無對證

近年試過兩次 960X 港島尾車遲半個鐘先開 , 15 分鐘未補到車唔算好意外
3ASV174 發表於 2026-6-26 01:12 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:21
諗太多了 , R8 尾幾班車唔開都無罰任何野 , 580 失尾車睇怕都係咩事都無

會罰佢做多兩條口岸金蛋線

唔係有人覺得會有後果下話
如要討論,請先自貼差餉單一次
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表