恆常化九巴特別班次第 B9A號線(元朗(西)—香園圍邊境管制站)
公眾人士請注意,由 2026 年 7 月 1 日(星期三)起,九巴特別班次第 B9A號線(元朗(西)—香園圍邊境管制站)將會恆常化,並繼續星期六、日及公眾假期提供服務。星期六、日及公眾假期
元朗(西)開
上午9時至上午11時 /20 分鐘
上午11時至中午12時/ 30 分鐘
香園圍邊境管制站開
下午5時至晚上10時 /20 分鐘
https://www.td.gov.hk/filemanager/tc/content_13/TNTM1/TA_B9A_C.pdf
口岸嘢真係快人一步 特工講過,就算成個市區巴士線CUT晒,關口都唔會冇車,因為呢個係國策.
FBI2 發表於 2026-6-26 10:14
特工講過,就算成個市區巴士線CUT晒,關口都唔會冇車,因為呢個係國策.
改動只係將試辦變永久....
但B9系唔重組,只會變成蝕錢線...
平日B9平均客量算唔錯....
假日就比B9A拖死...
FBI2 發表於 2026-6-26 10:14
特工講過,就算成個市區巴士線CUT晒,關口都唔會冇車,因為呢個係國策.
還以為擴展至平日有服務添 B9客量真係極度一般,我上星期六係形點等B1,要幾班先有位坐,隔離B9得20人,對面線都係咁上下,根本無需要開B9A。明明蓮塘唔近大西北,都要突登開B9 serve佢哋,而唔係好似北區叫佢地用其他口岸,大西北真係有特權
WN4156 發表於 2026-6-26 10:36
B9客量真係極度一般,我上星期六係形點等B1,要幾班先有位坐,隔離B9得20人,對面線都係咁上下,根本無需要 ...
巴士仔架B9加停元朗廣場,市廣場咪根本唔駛開B9A支線,反正正線現時客量都可以做曬VCITY,形點,市廣場DONKI.:lol
WN4156 發表於 2026-6-26 10:36
B9客量真係極度一般,我上星期六係形點等B1,要幾班先有位坐,隔離B9得20人,對面線都係咁上下,根本無需要 ...
想做大羅湖-大西北塊餅,做得一個得一個
佢都係將261/276A/276P堆瀨屎出嘅加班車散返落B9/B9A度
唔知N276幾時都會恆常化呢;P;P;P
lucky_al 發表於 2026-6-26 11:38
唔知N276幾時都會恆常化呢
起碼都新皇崗開咗之後 EvilKo 發表於 2026-6-26 10:58
想做大羅湖-大西北塊餅,做得一個得一個
聽講B1特班搶左好多羅湖客
頁:
[1]
2