找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 恆常化九巴特別班次第 B9A號線(元朗(西)—香園圍邊境管制站)

  [複製鏈接]
HUgo8370 發表於 2026-6-26 09:06 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
ADVERTISEMENT
公眾人士請注意,由 2026 年 7 月 1 日(星期三)起,九巴特別班次第 B9A號線(元朗(西)—香園圍邊境管制站)將會恆常化,並繼續星期六、日及公眾假期提供服務。


星期六、日及公眾假期
元朗(西)開
上午9時至上午11時 /20 分鐘
上午11時至中午12時/ 30 分鐘

香園圍邊境管制站開
下午5時至晚上10時 /20 分鐘

https://www.td.gov.hk/filemanager/tc/content_13/TNTM1/TA_B9A_C.pdf


口岸嘢真係快人一步
金巴變紅巴最大分別就係冇咗句日日進步

                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-26 10:14 | 顯示全部樓層
特工講過,就算成個市區巴士線CUT晒,關口都唔會冇車,因為呢個係國策.
成世人只懂玩巴士
leefung 發表於 2026-6-26 10:24 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-26 10:14
特工講過,就算成個市區巴士線CUT晒,關口都唔會冇車,因為呢個係國策.

改動只係將試辦變永久....

但B9系唔重組,只會變成蝕錢線...
平日B9平均客量算唔錯....
假日就比B9A拖死...
hadboy5 發表於 2026-6-26 10:28 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-26 10:14
特工講過,就算成個市區巴士線CUT晒,關口都唔會冇車,因為呢個係國策.

還以為擴展至平日有服務添
WN4156 發表於 2026-6-26 10:36 | 顯示全部樓層
B9客量真係極度一般,我上星期六係形點等B1,要幾班先有位坐,隔離B9得20人,對面線都係咁上下,根本無需要開B9A。明明蓮塘唔近大西北,都要突登開B9 serve佢哋,而唔係好似北區叫佢地用其他口岸,大西北真係有特權
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
AtrHenu 發表於 2026-6-26 10:47 | 顯示全部樓層
WN4156 發表於 2026-6-26 10:36
B9客量真係極度一般,我上星期六係形點等B1,要幾班先有位坐,隔離B9得20人,對面線都係咁上下,根本無需要 ...

巴士仔架B9加停元朗廣場,市廣場咪根本唔駛開B9A支線,反正正線現時客量都可以做曬VCITY,形點,市廣場DONKI.
EvilKo 發表於 2026-6-26 10:58 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

WN4156 發表於 2026-6-26 10:36
B9客量真係極度一般,我上星期六係形點等B1,要幾班先有位坐,隔離B9得20人,對面線都係咁上下,根本無需要 ...

想做大羅湖-大西北塊餅,做得一個得一個


佢都係將261/276A/276P堆瀨屎出嘅加班車散返落B9/B9A度
lucky_al 發表於 2026-6-26 11:38 | 顯示全部樓層
唔知N276幾時都會恆常化呢
巴總路線相片庫
 樓主| HUgo8370 發表於 2026-6-26 11:57 來自手機 | 顯示全部樓層
lucky_al 發表於 2026-6-26 11:38
唔知N276幾時都會恆常化呢

起碼都新皇崗開咗之後
金巴變紅巴最大分別就係冇咗句日日進步
joechau123 發表於 2026-6-26 14:41 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

EvilKo 發表於 2026-6-26 10:58
想做大羅湖-大西北塊餅,做得一個得一個



聽講B1特班搶左好多羅湖客
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 22:37

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表