Advertisement
舉報
s3n370 發表於 2026-6-26 23:26 以前鐵轉巴就算俾兩程錢,紅隧口都人山人海。 車費明顯唔會係多數客嘅考慮 ...
andreweb 發表於 2026-6-26 17:36 仲有103,109,113,117少人等,115,182無法想像。
shakugan2005 發表於 2026-6-27 06:54 係要搞返掂啲轉乘優惠改做剩係收較貴一程以方便cut線重組,如果只係聯營問題咁$3.5轉乘又比到?更何況九龍 ...
Lost 發表於 2026-6-27 08:15 115、182好應該放返入去104個位 而家無咗301,104又咁疏,站位已經唔逼
本版積分規則 發表回復 回帖後跳轉到最後一頁
站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網
GMT+8, 2026-6-27 23:54
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2026 Discuz! Team.