[分享/報告]
淺談 引進雙層電巴代替傳統柴油巴士的可行性
火
[複製鏈接]
|
政府一向都係睇你洗剩幾多錢,先決定下次比幾多你,埋單用唔晒咪下次冇咁多資助比你。有時明知係垃圾都照買返嚟唔係冇原因。
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
問題係﹐政府肯唔肯開綠燈?
江湖傳聞連12.8米柴油車都話唔再批新車。
如果屬實﹐12.8米的電車就再加多一個因素而不會出現。
|
|
|
|
|
|
|
|
九巴仲有一堆復古12米8係度...如果唔比出牌,批車放係度做乜?
所以唔成立
|
|
|
|
|
|
|
|
江湖傳聞係叫巴士公司唔好再買全新的12.8米車﹐已入手就可以出牌。
參詳 : Link
|
|
|
|
|
|
|
|
kei_hk 發表於 2026-6-24 14:54
江湖傳聞係叫巴士公司唔好再買全新的12.8米車﹐已入手就可以出牌。
參詳 : Link
有冇諗過係巴士公司唔購買12.8m 係因為之前買得太多而無乜作為,而唔係運輸署叫巴士公司唔好買。
以機場巴士為例,行李架已經佔左好大的空間,而座位距離又長左,所以需要12.8m 巴士先可以滿足日常需求。 |
|
|
|
|
|
|
|
認為九巴短期內末必會購入大量雙層電巴。
AED 載客量高→續航/穩定性低
BED 載客量低→續航好
是但賭一款都有機會死。
係睇下AED 有冇新嘅version/新電池配置 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|