[分享/報告]
淺談 引進雙層電巴代替傳統柴油巴士的可行性
火
[複製鏈接]
|
政府近年積極宣傳新能源巴士,並提供資助給予巴士。
不過,巴士公司過往引入一定數量的12.8M 巴士以應付日常需要。甚至,部分路線以12.8M 巴士載客量作計算客量方法,以加強減班的說服力,當然這些路線本身已經用緊或者有用12.8M
隨著,首批高載客量既12M ,甚至首批12.8M 已經開始步入中年,究竟巴士公司會唔會再引入柴油巴士代替,還是開始使用12M 電巴。
雖然,九巴已經有一定數量的電巴,但是這些車隊下層空間被電池佔用大量位置。
而現時,暫時未出現一款穩定及高載客量的電巴。
而最近,瑞典某大品牌已經準備就緒,向香港提供一款高載客量雙層電巴,預計今年第三季到達,究竟今次有冇可能反勝ADL
|
|
|
|
|
|
|
|
城巴都行回頭路,購買新的柴油巴士取代舊車
講真,現時雙層電巴的發展未成熟
九巴想買電動巴士為左服務新區(安達臣),但最後都係客量原因而被迫用番12.8米巴士取代。
雙層電巴特點就係載客量較低,用來取代低載巴士(頭批AVBWU/ATEE)咁樣。 |
|
|
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
|
|
|
|
|
政府舊錢好似有限期
如果好似wright 3球幾有部
唔理想應該都要買黎claim政府資助 |
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
假如真係想在香港推廣雙層電巴,最好嘅參考應該係新加坡。
舊年年尾出咗張大訂單,一共有660部電巴(360部單層+300部雙層),由4間國產車廠瓜分
下面只計雙巴部分(訂單價錢為新加坡元):
- 中車150部,共7900萬 → 每部約52.7萬(~318萬港幣)
- BYD50部,共3450萬 → 每部約69萬(~417萬港幣)
- 山東中通100部,共5780萬 → 每部約57.8萬(~349萬港幣)
比較意外嘅係中通嗰100部雙巴;而之前在新加坡整有唔少出貨嘅宇通,今期只有100部單層。
中通大概十幾年前就入香港,主打旅遊巴,但市佔率不高;近期大動作亦只有一部Hybrid綠小出牌。
唔知新加坡張單,會唔會吸引到巴士公司留意呢個牌子。 |
|
|
我是一部小小MMC~~~~
|
|
|
|
|
|
電巴根本適合行市區流水線,但巴士公司硬係想派落去行高客量公路線 |
|
|
|
|
|
|
|
似乎有俾每間公司 KPI 要買幾多
唔止你想唔想 claim 資助,係俾你 claim 但你一定要買
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
kei_hk 發表於 2026-6-24 12:49
以現時科技水平﹐唔見得有機會出現。
唔計限重問題係可行的 |
|
|
.
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|