找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

【個人建議】建議開辦九巴63M綫循環來往朗天苑及天水圍站

[複製鏈接]
MK01 發表於 2026-5-25 17:00 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
ADVERTISEMENT
雖然九巴63綫開辦後唐人新村已有專營巴士服務,但只限繁忙時間途經,加上63綫未能連接鄰近嘅天水圍站。所以,建議開辦九巴63M綫循環來往朗天苑及天水圍站,中途途經唐人新村,為唐人新村提供全日連接鐵路嘅專營巴士服務

收費:$5.1
用車:3架雙層巴士

停站:
1. 朗天苑
2. 朗邊
3. 屏康里
4. 金碧花園
5. 金莎花園
6. 琼霖
7. 柏逸
8. 唐人新村花園
9. 新起村
10. 灰沙圍
11. 大道村
12. 洪天路洪福邨
13. 石埗村
14. 天水圍站
15. 石埗村
16. 大道村
17. 灰沙圍
18. 塘坊村站
19. 金碧花園
20. 金莎花園
21. 琼霖
22. 柏逸
23. 唐人新村花園
24. 屏山
25. 朗天苑

                                    Advertisement

andy92 發表於 2026-5-26 13:49 | 顯示全部樓層
朗天苑已經有 K65 接駁天水圍站,新紅van接駁朗屏站

63M 要兜唐人新村應該無人吼
 樓主| MK01 發表於 2026-5-26 21:13 | 顯示全部樓層
andy92 發表於 2026-5-26 13:49
朗天苑已經有 K65 接駁天水圍站,新紅van接駁朗屏站

63M 要兜唐人新村應該無人吼 ...

主要係畀唐人新村接駁天水圍站

同埋有諗過畀鐵巴做,但鐵巴似乎未有興趣開元朗區新綫
asv98.kw131 發表於 2026-6-1 13:33 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本身小巴唔算好爆,沿途係低密度住宅,而去元朗站轉屯馬綫亦都好過天水圍,有冇呢個需求真係成疑。

如果真係有多 3 部巴士嘅資源,我會建議將 63 特別班次變全日,獨立編號做 63A,63 每 60 分鐘一班(逢 00 分開出),63A 每 60 分鐘一班(逢 30 分開出,入伙之後可以考慮將 63A 增加至 15 - 30 分鐘一班,逢 15、30、45 分開車)。甚至,可以將 63 同 63A 延長至朗屏邨,同時將 68A 縮短至天水圍站。

忍一時之氣 滅自己威風
andy92 發表於 2026-6-1 16:38 | 顯示全部樓層
asv98.kw131 發表於 2026-6-1 13:33
本身小巴唔算好爆,沿途係低密度住宅,而去元朗站轉屯馬綫亦都好過天水圍,有冇呢個需求真係成疑。

如果真 ...

如果 63 特開到全日,68A 直情可以縮去洪元路
kmb71k 發表於 2026-6-2 22:22 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kmb71k 於 2026-6-2 22:25 編輯
asv98.kw131 發表於 2026-6-1 13:33
可以將 63 同 63A 延長至朗屏邨,同時將 68A 縮短至天水圍站。

朗屏邨/屏山出荃灣嘅人真係多得你唔少
以上回應,是否可行?是否合適?
asv98.kw131 發表於 2026-6-3 00:53 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kmb71k 發表於 2026-6-2 22:22
朗屏邨/屏山出荃灣嘅人真係多得你唔少

或者直接將我頭先 concept 嘅 63A 變 63M 去埋荃灣,咁就應該冇問題。
忍一時之氣 滅自己威風
天空之神 發表於 2026-6-3 15:13 | 顯示全部樓層
622 小巴死左如果唔係駁朗屏應該係最好
.
ATENU135 發表於 2026-6-3 19:55 | 顯示全部樓層
kmb71k 發表於 2026-6-2 22:22
朗屏邨/屏山出荃灣嘅人真係多得你唔少

朗屏荃灣一係西鐵,一係68M
你話影響屯元客都好過

kmb71k 發表於 2026-6-3 21:18 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

asv98.kw131 發表於 2026-6-3 00:53
或者直接將我頭先 concept 嘅 63A 變 63M 去埋荃灣,咁就應該冇問題。

68A縮短
63A變63M拉番長去荃灣
阿茂整餅
咁你不如還原番68A好過啦
以上回應,是否可行?是否合適?
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-24 14:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表